måndag 27/4

helgen spenderades i göteborg, ovanligt? nej. känner att jag börjar bli lite av en inneboende hos brudarna Nordeke. men tror de e lugnt, tror dom tycker om mig ändå. lite.
camilla har fått ett ragg och hennes ångest stiger, tycker lite synd om henne - faktiskt. jag bara glider. och funderar, och kanske hoppas lite också.
sånt man gör omedvetet tycker johannes, måste hålla med honom. men det suger när man inte får respons. blä.

men på torsdag är det valborg göbbar! å då äre fest! fett pepp.
Mats, camillas klasskompis fyller 18 (idag faktiskt, grattis!) och har hyrt Johans Krog inne i stan för att fira. kommer komma runt 400 pers, lätt utan att överdriva men det blir gött o jag längtar.
förfesta i partille med, hos john. är det fint väder blir det grill med, vi gillar't.

nu har jag varit duktig tjej och mött frida för att lämna hennes kläder i regnet. det åskar och blixtrar som gör att jag sitter som på nålar. fett läskigt, kan vara något av det värsta jag vet.
men nu sitter jag och myser i en stor t-shirt med gammal god musik, anbelin - the feel good drag. lovely, tar mig tillbaka ett par år och jag njuter.
njuter av alla fina minnen, men klart det dyker upp en del dåligt med. sånt man helst inte vill tänka på, men gör det iaf och tänker på hur liten man var och vilken förändning det har skett på de år som gått. hur man har förändrats och utvecklats som person. underligt ändå, de som känner mig och kände mig då -  de som har vandrat livets väg med mig vet utvecklingen och jag kan väl kanske våga påstå att det bara har varit positivt, right?

"Lips that need no introduction
Now who's the greater sin,
Your drab eyes seem to invite
Tell me darling, Where do we begin

Was this over before
Before it ever began
Your kiss
Your calls
Your crutch
Like the devils got your hand
This was over before
Before it ever began
Your lips
Your lies
Your lust
Like the devils in your hands"

denna texten påminner mig om när jag var tillsammans med Daniel ^^ i nian tror jag allt att det var, höll en månad sen krossade han mitt hjärta. det var en så orealistisk tid och det stämde inte riktigt egentligen..
Emelie Lindhult & Daniel Felldén, de kallade oss söta och visst var vi det.. men va fel det var egentligen. Trots detta är jag och danne nu vänner, inte lika nära nu som då vilket jag tycker är synd. en toppenkille, verkligen! så sjukt onormal, precis som jag vilket gör att vi kan göra vad som helst tillsammans och göra det kul. sjuka är/var vi. haha, man flinar lite åt minnena. får allt slå honom en pling och se till att träffas någon dag.

musiken flyter på i anberlins tecken, ska se om jag hittar något annat roligt.. ojoj, The Used. det var inte igår. fina grejer, och nu kommer det andra minnen. minnen från sena kvällar ensam med en pojk i ett klassrum. haha, lille vännen min.  men visst var det kärlek där med, "kiss me like you did" vet jag inte hur många gånger jag sagt efteråt och fått oss båda att le. killen han minne som en superhjälte och har påminnt mig om den fula tiden i åttan ^^
runt då jag var i Egypten, fan det var längesen nu. där var det jag som var hjärtekrossare, fy va dum jag var. men han såg allt till att hämnas den lille fan :P noises and kisses.

ingen hade väl sen trott att Emelie Lindhult skulle hitta en pojk som Sebastian Olsson, och fastna i nästan 1½ år. fan inte dåligt, för att vara mig (enligt mina vänner, haha)

känner att det blir lite av ett minnesinlägg här nu, kommer in på Ios nu när Collie Buddz dyker upp i lurarna. underbara Ios. kommer finnas kvar i hjärtat ett bra tag, kommer dock få fajtas lite med Ayia Napa som kommer lägga en del fina minnen med till slutet av sommaren. Och Ios reunion på Way Out West, då våra uppsala- pojkar kommer ner och hälsar på oss (y) Ser jag fram emot!
What a feeling - Collie Buddz. fina du.
ni kommer aldrig tröttna på att jag skriver om ios, never. så jag avslutar med en bild som ni säkerligen har sett ett par gången förut, men Ios är ändå Ios - lovely.

puss


p.s, jag har klippt mig!
d.s





Kommentarer
Postat av: millis

Alltid lika välkommen:)

Och Ios kan man ALDRIG tröttna på!

2009-04-28 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0