påskafton

det har hänt en del sen sist, och jag har haft så fullt upp att när jag väl tänkt skriva har jag varit helt slut.

men vi var ju på saltholmen och grillade, smidig som man är märker man efteråt att man med de nya, vita dojjorna har gått i engångsgrillen. yey, det var bara att plocka upp suddigummet och börja sudda bort kolen! (funkar faktiskt)

det har gått ett helt lov, ett riktigt slappt lov. hade tänkt plugga men ni känner ju mig så det blev ju inte riktigt av, häh. har däremot varit en del i göteborg (Y) i fiskebäck med syster (L)

som sagt har en del hänt och sebastian har äntligen fått sitt körkort! underbart för honom och jag kunde inte vara gladare för hans skull. Agneta firade sin 49 års dag i torsdags och vi firade den fint, middag med släkten. Brorsan Jocke kom med flickvän och dotter, åh underbara elin! Så fin hon är (L) 9 månader är hon nu och hon upptäckte min diamant i tungpiercingen och försökte envetet dra ut den. synd för henne att den faktiskt satt fast (L)

Efter kalaset drog jag och millis till helena för förfest, planerna var riktade mot Park Lane, väl inne i stan träffade vi vakten jocke och det blev strul vid dörren. smart att glömma legget hemma (Y) hah. jocke ber oss att gå till hans lägenhet för att släcka de levande ljus han glömt släcka innan han stack till jobbet. visst gjorde vi det och fortsatte festa i hans lägenhet.
BK är aldrig fel efter en fin kväll, och taxi hem till helena. Jag däckar fint i soffan medans de två nötterna kollar Dirty Dancing 2.


Hemfärd dagen efter var seg, för första och sista gången tog jag mölndalsbussen som är inne precis i tid för att missa pendeln mot kungsbacka. sug. men victor höll mig sällskap i telefonen och tackar för det (Y)

Sibbe hämtade mig i kungsbacka och fin bilfärd hem för att kolla The Iland.
Ikväll blir det att grilla i Slottskogen med frida och co, älska det fina vädret (L)

är fortfarande "osams" med pappa och imorse fick jag ett mms, "Glad Påsk från Garmisch". bilden föreställde ett par italienska snöklädda berg. så dit hade han åkt på semester med nya flickvännen utan att säga ett ord. nice.

just det, kanske inte har sagt att jag knappt bor med mamma längre. Har varit sjukt mycket bråk mellan oss det senaste så i början av förra veckan blev det nog. jag tog mina saker och stack. sen dess har jag varit hemma två ggr. har löst sig lite men hon måste fatta att jag menar allvar med allt jag sagt innan jag flyttar hem på riktigt igen.

Nu blir det dusch och sen slottskogen, ha det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0