torsdag 2/4

idag är det torsdag, och just nu är tvn ganska lockande, alla gillar ju sex and the city. men får ändå höra mamma och hennes pojkvän patrik diskutera vid matbordet. oj va söta de är... inte. ^^

igår var det nationella i svenska hela dagen och det söööög. satt i fem timmar och bara skrev och skrev, åt lite godis  gjorde jag med (y) men det känns så otroligt skönt att ha det bakom mig, lite nervös över hur betyget blir bara. kändes så jävla bra när det blev VG på talet, därför jäättenyfiken vad jag får på detta skriftliga!

idag var det att dansa med skolan, ingår i idrotten och var där för att höja mitt fina betyg.... men afrikans dans stod på schemat och fan va kul det var! jag , Sofie och Rebecka shakade rejält hah! Jesper var inte dålig han heller, och trydligen så filmades det till videobloggen så det kommer att komma upp där med..... så de som vill kolla in svettiga mpk07a'are kan ju alltid kolla där för lite underhållning ^^

har haft det lite tufft med min pappa.. pratar knappt längre och det känns lite som att det är påväg mot ingenting snart. han har mage att skicka ett sms till mig och klaga på att inte Jag hör av mig när det är han som inte ringer, eller prioriterar mindre saker när jag vill ses. Det är ingen bra idé att duskutera med mig, speciellt inte han, jag har hans gener och är preciiiis lika enveten som han är. det leder ingen vart då ingen ger sig. skit samma. orkar faktiskt inte bry mig.


imorgon ska jag bara ta det luuugnt, ska bli riktigt skönt att inte göra någonting ;) sova (L)
på lördag däremot blir det att grilla på saltholmen om vädret håller! (Y) ska bli riktigt mysigt.
och nästa vecka är det lov <3

nu om bara någon timme åker jag till min syster, äntligen. vi syns allt mer sällan nu för tiden, och jag gillar det inte. hon står mig så nära och jag vill verkligen inte att vi ska glida ifrån varandra. det skulle nog inte gå, men ändå.. ifall. det är nog samma som i ett förhållande tror jag, man måste ju underhålla det så att säga.. träffas för att inte helt plötsligt sluta prata. som har hänt med min far.

så, så fort min mami har kommit hem från promenixen får jag mina pengar och kan draaa.. så nu ska jag ta mig en dusch innan.
mennnn,
ha det götthaj.

Kommentarer
Postat av: C

<3

2009-04-02 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0