torsdag 23/4

idag började väldigt... fartfyllt. ska dock börja med att berätta vad som hänt under natten.
mitt i natten får jag ett sms, dock flera timmar efter "vaknar" jag och svarar. på morgonen ser jag att jag har skrivit i sömnen, och det jag skrev var en aning annorlunda.

skjuts till skolan, jag och vikky blev upphämtade av ille och carro satt redan med honom. kändes lite fel redan när vi precis satt oss för bilden flyger iväg, och är milt sagt över hela vägen. frukosten var påväg upp, ala gillart. bra kört ille (y)

det har varit en helt vanlig skoldag och vi har gottat oss i solen, som tillhörde videoblogg och vattenkrig. och en lite vild bilfärd som morgonens till stationen med grabbarna.
nu sitter jag gött i soffan, lyssnar musik, kollar greys anatomi och snokar runt på internet. det vanliga alltså.

jag har absolut ingen aning om vad som händer i helgen. eller jo, fredag iaf. bli skola, hem o klippa sig, åka l-board och sen träffa syster. kvällen = ingen aning. lördag = ingen aning. söndag = fota.

sticker ut i det fina vädret nu så ha det gött hej.

psst. nästa vecka är det valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0