02:06

ok.. ligger i sängen och "kollar" på miami vice haha men knappt fan, inne på de dumma sidorna på internet som antagligen tillslut kommer göra en galen ^^

OK blev jäätterädd för en liten stund sen !!
 min fjärrkontroll ligger brevid mig i sängen, och helt plötsligt börjar den pysa ! :o trodde de var mobilen som började vibrera men nej min mobil låg ju inte där! vände på den helt skräckslagen o märker att batterierna typ puttrar, pyser o fnyser åt mig så skakar snabbt som fasen ut batterierna o kastar dem åt helvete!  trodde fan de skulle sprängas o att jag skulle dö typ :o:o:o xD ne men blev faktiskt rädd !!!!!!!
usch för att ligga i mörkret ensam.........
de va bättre back in the days, utan tvekan!

IDAG har jag gjort MYCKET! 
vaknade vad jag kallar tidigt och har lovat camilla att komma till göteborg så ja tar en dusch och sen var jag på väg. skulle till hennes skola som jag verkligen inte kan stava till nu men som sist kom jag till deras sista lektion som vart samhäll ( precis som förra fredagen (a) ) och tro fasen att de fick sluta precis när jag kom!!!!!!!
( var meningen att jag skulle vara med på deras lektiooon, PRECIS som förra fredagen men då hände ju fan samma sak........ inte ok).
så de enda ja får se är när filip o sofia kopierar medans camilla o simon brottas! nice......
vi kommer från skolan o helt plötsligt springer calle (?) filip o simon förbi fort som satan mot spårvagnen o vi tänker ääh vi ska inte med den, men de skulle vi ju!
så vi börjar springa vi med ! å precis när vi kommer dit (haha) så stängs dörrarna och vi börjar KNACKA ?!?!! (HAH) vafan ?!  och klart som fan vi inte trycker på "öppna" knappen, nej, så spårvagnen åker iväg! med tre mycket belåtna killar i den...

kom sen en annan spåris utan en tjurig tant i som körde som vi åkte med för att hitta placet där nelly.com hade utförsäljning , o de mina vänner tog tid... men bäst som jag är (!) är det jag som hittar den LP maha

dum som jag dock kan vara ¨går jag med på att åka på en utförsäljning utan pengar och självklart hittar jag ngt jag vill ha SO BAD. en vinröd supersnygg juicy- dress för 500 kr.... så billig säkert bara för att emelie inte har pengar, bajs... så jag fick gå tomhänt därifrån o tröstar mig med att skramla ihop pengar till en godispåse. väl förtjänt.

eeeeefter de (  (a)  ) var det att åka till stallet o hoppträna med min basse :) det gillar vi! det vi inte gillar är släta tyglar så man tappar greppet om sin stora starka häst så han springer som en jävel ( vilket han är duktig på)!
 tror jag måste bli lite starkare , damn -.-
men efter träningen tycker jag att jag o johanna var duktiga som var snabba att fixa iordning oss till festen vi sedan stack till!
jäävligt nice att de vart hos typ grannen ! inte långt hem till sängen då inte ! :D det gillar vi !

o nu ligger jag här lite halft onykter o skriver till er som faktiskt läser min blogg ;D gulliga människor är ni allt !
                                                 ( ↑ antagligen varför jag skrivit så mycket xD)

HEHE..... :D ne nu orkar jag inte skriva mera ... natti!! nä men ska inte sova men måste leta nya batterier till min fjärris så jag leavar er nu!  

XOXOX .. mah  ^^   o fresten! de tog mig 20 min att skriva detta såg jag nU! xD  heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0