5/2

okej, livet är en bergochdalbana precis som Ronan Keating sjunger.. och för det är jag glad att jag har min mamma som finns för mig när det är piss- jobbigt. älskar mina föräldrar och mina systrar <3
de mesta känns bättre än igår men fortfarande osäker, såklart.. men får se var framtiden ger helt enkelt...

sitter i skolan nu och har precis haft lunch , tror jag har skrivit på det här inlägget i två timmar utan att ha skrivit något alls^^ guttgutt.. hade nästan saknat spagettin & köttfärsåsen på lunchresturangen ;) maha

nu har jag fått min biljett till razzia av michelle med haha , efterfesten.com har ju sin fest där den 12/2 och då står jag på listan! ;D  ..... även om alla säger att de är som gothia så säger jag/vi att det blir fanimej var man gör det till!!

Det är torsdag idag och igår var jag johanna och hanna ute och red när det började snöa, som fan!, min häst är för omväxlingens skull pigg utav helvete och vill ingenting annat än att springa, men det ville inte hanna o johanna^... ont i händerna ? japp.

JAG SAKNAR MIN STORASYSTER.. och pappa med !! dags att träffa dem snaaaaaaaaarrrrrrrrtttt!mmh, puss på det :*

vad händer idag? määh, ingenting ... göteborg som vanligt kanske ? kanske fiskebäck kanske? kanske fishingcreek? yes, who knows? får slå en pling till min blonda och blåögda syster sen !

IMORGON ÄR DET FREDAG! langa en fest till mig då... camilla ska känna sig utpekad!


mmh, puss sålänge..
XOXO    .. haha fortfarande lika roligt x)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är la go! haha kul för dig att jag ska jobba imon! mahaha



XOXO kommer aldrig sluta att vara roligt:D haha

2009-02-05 @ 21:04:04
Postat av: Camilla

haha du är la go! haha kul för dig att jag ska jobba imon då mahahaha!:D



XOXO kommer aldrig sluta att vara roligt!:D



<3

2009-02-05 @ 21:06:08
Postat av: Camilla

haha du är la go! haha kul för dig att jag ska jobba imon då mahahaha!:D



XOXO kommer aldrig sluta att vara roligt!:D



<3

2009-02-05 @ 21:06:45
Postat av: Camilla

haha du är la go! haha kul för dig att jag ska jobba imon då mahahaha!:D



XOXO kommer aldrig sluta att vara roligt!:D



<3

2009-02-05 @ 21:08:07
Postat av: Camilla

haha orka damp! det skickades aldrig igår juu! haha

2009-02-06 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0