fredag 27/2

fortfarande sjuk, fortfarande hög feber.
väcktes imorse av att pappa ringer och vill prata med mig, hade knappt någon röst att prata med men han berättade att han helt spontant ska till thailand på söndag :o
what?! aha ? det är fredag idag, och du åker till thailand i två veckor på söndag? ahopp, trevlig resa dåva.. ^^
min far är dålig på att höra av sig tycker jag.. och så chockar han mig bara hela tiden när han väl ringer.. yeye.


väntar på att min älskade bästa vän ska komma hit och gråta ut i min famn, och det är bra att hon vet att min famn alltid är öppen för problem eller bara kärlek. livet är krångligt vännen min, tack jag vet och jag stöttar dig när det känns svårt.

men jag vet att du klarar dig, du är stark! så otroligt stark, ärligt den mest säkra personen jag känner. och för det ser jag upp till dig, hade så gärna velat ha de mod du har. du är den du är, dig själv.
du och jag kommer alltid att ha varandra, vad som än händer. vår vänskap har hållt i 11 år och vi vet båda två att det inte ens är halvägs,  vi är som starkast tillsammans och det finns ingenting som slår oss.
vi har ett så speciellt band och jag behöver bara ge dig en blick och du förstår vad som är på gång. hur jag känner och hur jag tänker.
oj vad jag älskar dig och så mycket du betyder för mig.
fan va jobbiga tider vi gått igenom, olika stadium. antingen har du det jobbigt eller så är det jag, men du är min andra halva och du gör mig hel. 
det var jobbigt det var under nadja perioden, fan jag trodde aldrig jag skulle klara av att resa mig upp från det. jag är så tacksam för att du fanns för mig då, vet att det var jobbigt för dig också. men det jag älskar mest med dig är att du alltid försöker se allting så positivt som möjligt, hur läget än är och hur jobbigt det än är. "äh, vi klarar oss utan henne, right?"

du anar inte hur tacksam jag är för din vänskap och hur glad jag är att jag har dig, du är den enda jag riktigt litar på och mitt hjärta är alltid öppet för dig min vän!
jag älskar min bästa vän.
emelie louise lindhulthenrietta elin bergh ♥


kvällen kommer bestå utav ostbågar och att passa vovven. kul, film och täcket i soffan.. antagligen ett par sms o telefonsamtal med.. utan cigaretter också för emelie har fasen blivit duktig och slutat med sån skit, det gör mig inget gott och det är bara njutning för stunden för att senare riskera ett kortare liv.
jag och victor kämpar vidare och vi får väl se hur vi lyckas, men tror nog det ska gå bra.. lite knepigt att sluta tvärt bara.. men jag ska väl ändå inte behöva käka nikotintuggummin?

emelie langar spotify och låten som richard jämt springer runt och sjunger på, "you spin my head right round, right round". haha det är hans grej, att sjunga :) charmtrollet.
16.16
och emelie är en tönt som pussar sig på handlederna i hopp om tur, hah. men puss på er för orkar inte skriva mera nuuu . heido ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0