lördag 21/2

helseg dag , sitter (åter igen) hemma hos the nordeke's och jag har ju faktiskt fått nyckel hit nu (a) agneta är för söt <3

torsdag.
åkte med richard hem till honom i frölunda och hade det nice tills jag senare åkte o sov hos millisen... fast lite halv nice där med (DÅDA) men richard är ju richard :D

fredag/lördag.
fördrev dagen med stan med camilla o fick dissen av rebecca, skulle pluggat med en fika för att sedan åka till richard, men eftersom jag fick dissen åktes det direkt till honom ist..
blev att sova där o ha det helmysigt! tror att chico börjar gilla mig nu maha ;D
richard skulle vägleda mig till honom med bussarna osv men han vart lagom duktig på det och skickade mig till fel hållplats haha ! synd för honom som skulle möta mig fick gå lite längre i en kall jacka, dummer <3 men när vi väl kommit hem till honom hade han laddat upp med Mamma Mia haha :D härlig film dedär ^^ lite roligt när chico skäller så fort man kommer nära då sötnosen blir avundsjuk så jag har bestämt mig för att antingen göra casper o chico bögar eller hitta en brutta till chico, så kanske han slutar klaga :D
skönt att inte vakna upp ensam faktiskt, i en 90 säng haha. skaffa större säng ? (Y):D sen kurrade emelies mage men ignoreras o duschar ist o det blir nästan en karlstad grej igen då emelie utmanar sin kropp i onödan o blir alldeles för snurrig.. dumt. kanske skulle börja lyssna lite på mami..?
hm.
när richard stack på träning bar det åter igen av till fiskebäck där jag nu sitter med min syster som precis gick för att jag var för seg hah. och helvette vad det har snöat :o kanske bra att jag inte åkte hem till åsa iaf, hade väl dött i en tåg- krash pga av snön :s

vill ha sommarrrrrrrr och ayia napa..
blir att boka på torsdag nu när emelie vart duktig och blivit en i gänget på Åsa hembageri hah ! ;D soft som fan ska det bli att tillbringa sommaren där iaf !  däremot blir det nog gaanska mycket jobb .. får hoppas att man får tid till att lägga en grundbränna innan napa !  men men , pengar uppskattas alltid :D
grymma bryden kommer ju ändå få ansvar för de små 15 åringarna som kommer jobba med henne , wouuh! haha

blir partysugen när man langar spotify och tänker tillbaka till ios, FINA GREJER . miss it ? as hell.
aja det ligger bra i minnet o nu sitter syrran här igen så jag får väl avsluta och vara lite social,

.. men ha det gött hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0