lördag 28/2

sjukt frustrerad på allt nu känns det som. orkar ingenting. och det var leo som satte igång min ilska med att anklaga mig för att ha tagit pengar från honom.
jo för det skulle jag ju nog göra, och när han väl får reda på att peter hade dem skrattade han och gick utan en ursäkt. idiot är han som springer runt och beter sig som han gör, onormala jävla skitunge.
orkar verkligen inte med honom!!!! skulle bli en sån lättnad om någon bara tog honom här ifrån, förlåt så får man inte säga men just nu menar jag det fan!
frustrerad för att min kropp aldrig läker och att ingen hör av sig. familjen är värdelös, nej men åh!!!

orkar inte. fuck.
jag vill till stockholm!
åh, hejdå!!!


Kommentarer
Postat av: millis

putten<3



Familjen är fin(A):)

2009-03-01 @ 00:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0