melodifestivalen?

haha jag släpper tydligen loss fingrarna när jag är onykter!! det gillar vi.. eh, eller ? hrm.

sitter nu och kollar på melodifestivalen haha, väntar helt enkelt på att bussen ska gå. och den jäveln går ju inte fören tio över tio PÅ EN LÖRDAG. idiot västtrafik.
henrietta kanske kommer och gör mig sällskap snart med, lovely <3 henne gillar vi :D

vet inte riktigt vad jag ska säga om Shirley Clamps bidrag här alltså.. tycker iaf hon gör massvis med fina miner x ) hah ^^
ne gud va tråkigt jag har, oj nu sjung hon falskt ! xD blottar benet gör hon med.. jaaaaaa.
 nu kom scotts in på scenen... sångaren skulle tydligen vara bandets tjejmagnet, och det kan väl diskuteras :P krånglig text . . .

haha här sitter jag och kritiserar xD fule jävel...
ikväll blir det fest o det är något vi tycker om ! lite segt bara att om vi inte får skjuts måste vi gå i en halvtimme till lokalen tjejerna har hyrt... usch. inga höga klackar idag inte :o

men men nu ska jag göra mig iordning ist för att här och damma.. HA DE GÖTT HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0