onsdag 25/2

orkar inte riktigt vara sjuk varje onsdag?
min kropp måste ha någonting emot onsdagarna då det är då jag har viktiga saker att göra!
förra ons skulle jag fotat åt hanna men då bar det av till akuten, idag skulle jag fotat åt hanna för att vi missade det sist, men nej idag skulle man ha feber...

orkar inte heller att jag Måste städa mitt rum -.- ser allvarligt ut som ett bombnedslag ^o)
men något som måste göras även om man är sjukling.. spec om richard vågar komma hit o riskera sin hälsa hah.. hockeyspelar'N.

jag saknar mina kläder som är ute på vift xD mina adidas tröjor som både dessan o frida har tex.. suck. jaja få¨r väl dem snart hoppas jag , hanna har min halsduk kom jag på nu med ^^

emelie gillar the killers alot och vill följa med therese o frida in och fika imorgon.. ta igen allting , var ju 100 år sedan man träffade dem samtidigt! therese ser man aldrig av tycker jag o frida har vart borta länge!

vi måste också ta oss i kragarna och hälsa på vår älskade Tomas, jag borde också åka till min farmors grav o hälsa på, det var inte heller igår..
fan va man kan sakna personer som betytt så mycket för en, jobbigt att man inte fick sagt det man verkligen ville säga innan det var försent  :/  det suger att förlora någon man älskar..
har jag gjort 3 ggr på alldeles för kort tid.
vill inte vara med om det igen så det gäller att hålla i dem man tycker om hårt och inte släppa taget för minsta lilla.

just det , något som inte var det allra roligaste var när jag hade duschat hos camilla o torkar mig med handduken är att den luktar tomas.. alla minnen kommer tillbaka och man tänker åp tex. då vi överaskade honom på hans 50 års dag, oj vad han var älskad <3

"Help me out
Yeah, you know you got to help me out
Yeah, oh don't you put me on the back burner
You know you got to help me out, yeah
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0