seg bakisdag

igår va de fanimig fest!
riktigt trevligt, tackar filip för en fin kväll! :) de vanliga plus lite nya ansikten syntes till i onsala och joanna överaskar mig med att ha sett mig igen! hah hon är överallt !
blev kyssar från de mest oväntade människor och jag & filip bestämde att gå på balen i trean tillsammans! :) NICE!

innan filip bjöd jag ut sebastian på middag då han fyllde ännu mera man i torsdags ;D 19 åringen! :)   
möttes upp av michelle johanna patricia o frida på bussen till filip där vi fastnade för länge och åkte 6 hållplatser för långt :o haha ! vi fick sitta i 20 minuter och väntar på nästa buss tillbaka x) vi langar skillsen!!
vi tog oss iaf hem ordentligt, fint att däcka på bussen för att sedan orka sjunga halsen av sig påväg till åsa! alla gillare ;)

hela dagen idag har jag tagit det lugnt, gjort absolut ingenting. legat i sängen och ätit glass (L) haha, och det är fan de enda jag ska göra idag med! äta glass och sätta på en bra film, sedan bara mysa.
just de , de enda som gått på tv idag är ju pussycat dolls serien, kasst. men eftersom jag inte har något bättre för mig så har jag självklart kollat xD så nu ska jag återgå till det och se vem av the bitches som vinner ! ;D

XOXO.  hah!! (lika roligt varje gång x) PUSS)


Kommentarer
Postat av: Joanna.

jag säger samma sak, du är överallt ju :O stalker! haha

2009-02-01 @ 17:57:46
URL: http://joannaelfvorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0