söndag 15/2

jag har inte skrivit på ett tag nu känner jag , inte sen förra lördagsnatten närmare bestämt.. och sen det har ju hänt en del sen dess ! lovet, skööönt.. vilket tar slut idag ifs :/

men sen var ju razzia i torsdags också haha , gick dit med helena o tro det eller ej men så fick jag faktiskt med mig camilla med ;)
efter att ha stått i en vad som kändes oändlig kö bland Johnnys o Fjortisar kom vi in och det blev ju bara mer pinsamt när man väl gjorde det och såg alla fina T.S shaka på dansgolvet !
ville fan bara där ifrån egentligen men som vi bestämt redan innan skulle vi göra det till vår grej och se vad som blev!

det blev att ha en gubbe i beige tröja efter sig hela kvällen , HAHA ! men efter ett tag så fattade han att vi faktiskt Inte ville dansa kurdiskt dans med honom x)
hittade ett gäng killar att dansa loss med så tillslut blev allting helt ok faktiskt ! träffade richard :) 


..lite kul när vimmel fotografen skulle fota oss så kom nog kvällens största johnny bakifrån och skulle posa med oss .. ehrm. ja.
tyckte så synd om johanna, lille vännen var Lite för full för razzia.. det löste sig bra sen iaf  ♥
kvällen slutade med taxi hem och en kall säng..

dagen efter var skön, slappppp om inte annat men till kvällen blev det chillkrök hemma hos camilla , jag camilla sofia o jacob niclas mattias.. ölen o kortleken drogs fram haha ^^
när killarna dragit kom helena o sofia missade bussen ;)  vid 3-4 kom richard som jag träffat på razzia kvällen med två av hans vänner och avslutade kvällen riktigt fint!
de åkte från oss och jag kom i säng halv sju! goet.

igår var det alla hjärtans dag, som planerat spenderades kvällen med sebastian o de va chill! hah kollade på nog vääärldens konstigaste film, Just Another Gay Movie tror jag den hette. sjuk film men rätt rolig :D


idag har jag gjort absolut ingenting , o de e skönt ! men hade gärna åkt in till göteborg...

mmh, ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0