torsdag 26/2

många tankar snurrar i huvudet, och tyvärr är en av dem att idag hade jag och sebb haft 18 månader men man kan inte tänka så. funkar inte , move on.. vilket jag faktiskt börjat göra på riktigt. r. 

-

igår,
fortfarande sjuk men något som gjorde min dag var att richard kom till åsa och till mig :)  riskera sin hälsa är ju inte så dåligt kanske , och det finns ingenting som heter "aldrig sjuk" ;) så vi får väl se med det!
men pojken sov med mig och idag följde jag honom in till göteborg då han skulle spela match o jag möta mina Napa flickor!
blev att äta en bit mat tillsammans först, och jag lovar och svär att camilla & sofias favoritsyssla är att reta upp emelie. jävlas helt enkelt!
de försökte få i richard att börja kalla mig "fatme" men han skulle bara våga!

efter en hejdå- puss från richard satt vi kvar en stund för att sedan gå till fritidsresor och boka vår resa!! fan va sugen jag är på att åka nu va! allt blev beställt på rätt sätt och vi ska dit igen inom 10 dagar för att betala det första, allt känns så sjukt bra <3
mitt i allt res-bokande började jag må sämre så jag gick ifrån för att sätta mig, och känner att det börjar snurra och att jag mår dåligt.. camilla kommer och känner på mig och hon ansåg att jag var stekhet och hade defenetivt feber, detta stämde och det suger för jag vill bli frisk! tycker inte om att vara sjuk :/ 
vill rida igen, festa och allt annat skönt man kan göra när man är frisk! inte bara ligga i sängen hela dagarna och inte ha något att göra, ok de e gött någon dag men fan efter en vecka börjar man ledsna..

nu sitter jag här och skriver, kollar tvn och smsar med min partypingla som vill ha med mig ut i helgen! vill inget annat än att följa med henne, men nu är jag ju fortfarande sjuk och det är torsdag. imorgon är det fredag, imorgon är det helg och imorgon är det fest. o det är ingen fest utan emelie så fan va de kommer suga för er som ska ut utan mig! ;D

har jag tur med hälsan blir det att träffa richard på lördag och KANSKE hänga med honom på fest. får se med det änna.. annars sviker aldrig min partypingla henrietta mig ;) och jag aldrig henne för den delen! kommer alltid finnas där för henne och det vet hon :)
bästa vän <3

-

har fått en crush i låten Shake it med Metro station, sjukt bra är den. give it a listen!
så nu ska jag göra det och lämna er för min klena sjuka kropp orkar inte mycket nu mera märker jag , har blivit så sen jag var på sjukhuset.. måste börja trycka i mig vitaminer för att hjälpa kroppen upp på fötter igen. men medans jag gör ett gott försök med att ta hand om mig får ni göra desamma.

puss.
  
mh, puss på takkas hotel med! 3 augusti gäller det! ayia napa ska passa sig för fyra fest sugna flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0