collie buddz & syrran

går ju inte att undvika att tänka på Ios så fort mr. buddz dyker upp på iPod displayen, underbart.. alla fina minnen
sitter i pappas lägenhet med millis som hon nu äntligen för första gången besöker, diskuteras om utland för sommaren som vanligt och jag gillare.
hon har fan lyckats övertala mig att komma och hälsa på henne på Hvitfeldtska på fredag ^^ jobbigt... men får se om han filip är så snygg som det snackas om haha! ^^,

chill dag (som vanligt numera?) i stan med fika o shopping med veliga sofia o millis! jag och camilla ♥ tjockis mat!
duktiga oss som inte heller ska röka, hrm.. går väl sådär va?
mys med mat o pappa idag , sova här och fota imorgon (Y)

emelie har fått nya känslor för Kapten Röd, oj va underbar musik!
Emmaboda, hur gör jag .. kan ju antagligen inte följa med :/ villvillvillllll!!!  fast får jag mig jobb nu så kanske :D hade vart gott..
Way out west är iaf uppskrivet på måste göra listan ;)  när hade dom tänkt släppa artisterna dååå ? hoppas som fan nu bara att mina uppsalabor kommer  ;D

blir det Coop nästa nu så hade det gjort min sommar ♥  grekland/magaluf/kroatien/hindås eller vartfan vi nu hamnar så blire party :D haha, vi gör det på sättet bara vi kan ! lovely.

just det ! vill till reggea- festivalen med .. med min henrietta till hennes finfina kusin sebbe i uppsala hah. nej men de hade vart gött!! bara det att camilla o tjejerna jobbar sig och vill åka utomlands just de datumen festivalen är, skit också..

jaja vart väl allt jag hade att säga idag haha xD

XOXO!

hah , nä men hade!

Kommentarer
Postat av: z

Kapten Röd is the new shit! och jag vill också med till Emmaboda. vi kan gå runt och panta brukar tillsammans? ^^

2009-02-05 @ 13:13:35
URL: http://zambic.blogg.se/
Postat av: z

Kapten Röd is the new shit! Jag vill också åka med till Emmaboda.. vi kan gå runt och panta burkar tillsammans? ^^

2009-02-05 @ 13:15:00
URL: http://zambic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0