fiskebäck

sitter hos syster i fiskebäck o vi har huset över natten, skönt.
med brandi (haha) i högtalarna myser vi vidare, och det plingar i telefonen o då det står vem det är från på displayen blir man glad. mh.
kan ju inte säga något annat än att det finns saknad. "you'll be right here with me"

emelie längtar till mars !!  många planerade partyn och det klagar man ju inte på ? maha. men vill ju bara beställa tågresa va.... o.O

Bet You Look Good On The Dancefloor .. fast det visste jag ju kanske redan :!

jag är ledsen för dig vännen för igår, livet är orättvist. ingen mer än du hade förtjänat att ta hem det ♥
men hamburgare är gott och det står på menyn trots att jag börjar bli stammis på Mc Donalds nu när jag är på apu, fasen dags att ta tag i gymmet snart ^^



bilden bara för att vi kollar igenom de fina minnena från underbara grekland, OM vi vill dit igen ♥

jaja. xoxo. hah ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du byter samtalsämne efter varje mening! Men jag saknar med Grekland, och vi SKA åka tsm i sommar:)

2009-01-25 @ 22:24:54
Postat av: Helena

/ Helena

2009-01-25 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0