godis & film ♥

det har varit en lugnt helg, och det har varit riktigt skönt faktiskt. fredagen spenderades med sebastian och igår med patricia & johanna ! 
gårdagen bestod av slappande, hälsa på i simons nya fina hus han fixat och prata bort kvällen med cigg för att sedan somna till filmen ♥
nu ligger jag och tuggar på det godis som finns kvar och kan inte säga att det är en dålig frukost ! fast lite dumt känns det när mami kommer in o ber mig följa med till gymmet x) fan , nej inte denna gången!  .. inte någon av gångerna ^^ får blir skärpning med det!

idaag , chill idag med ju x) blir nog film hos kevin i guess, as usual hah.    
damdidam!! jag vill ha way out west ! och detta året är man dåfan brun på denna fina festival :D blir nog cypern precis innan , men blir illa tvungen att säga hejdå till reagga festivalen i uppsala :/ bajbaj.  jaja, kan bli roligt med cypern då antagligen den personen skall dit? haha, orka mig ^^,  eller, orka camilla snarare !! haha lägger skulden på henne =D much better.

men det känns fortfarande skumt att vara singel trots att det gått runt tre månader, jävlar ja, det har gått lång tid. tre månader som singel. weird...
well.. hoppas att allting löser sig på rätt sätt. vad som nu är rätt ?


 

.saknar dig ibland vännen

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha öh! vad har jag gjort? haha

2009-01-25 @ 15:54:14
Postat av: dayna

åh, mark!

2009-02-03 @ 23:36:31
URL: http://cheapandcheerfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0