10 juli

hey
tillbaka igen , denna gång i göteborg.. har hållit hus här ett par dagar nu, umgåtts med syster, frida & patricia och richard och hans "gäng". 
För ett par dagar sedan tog jag, frida och patricia oss ut till Hönö. Till johanna olindersson på middag, en god kväll som vi avslutade toppen! = gammal musik + dans kunde inte bli bättre. Dagen efter stapplade vi vidare på våra höga klackar ut till västra frölunda, hem till en kompis till richard, Albin. Vi tog med oss camilla och det blev en slapp kväll med film och när brudarna stack stannade jag kvar och sov.

jag har jobbat lite, även om dessa veckorna har varit mina lediga så har jag hoppat in lite, och i förrgår drog jag mig in till stan igen för att möta syster och helena. Fika stod på shemat och det var gött, richard ringer och vill ha med oss på efterfest hos albin, okay sa vi och det bar åter igen av till Radiomotet. fin kväll.

På lördag är det 18- års fest för Petter! Party för fulla muggar och jag antar att hela åsa kommer vara där.. Trivs inte bra i Åsa längre och för varje gång mamma drar upp förslaget om att flytta till Lindome blir jag mer och mer positiv..
Jag har sagt till henne att jag vägrar flytta med om jag inte får en egen friggebod, så vi kollade upp det på blocket och fann en nyrenoverad arbetsbod. Ett rum med kök och toalett + dusch, hade passat mig perfekt! En egen liten etta, och ändå leva på morsan ;)(Y)
-

Sibbe är på Hultsfred och i de senaste dagarna har jag fått de bästa samtalen i hela mitt liv. Först från Kings Of Leon och igår från The Killers (L). Killen vet hur han ska göra mig lycklig! Det betydde så otroligt mycket för mig med tanke på att jag inte hade ekonomin själv att följa med. Det kommer alltid finnas hos mig, det är se små sakerna som räknas.
Du kommer alltid finnas vid min sida på något sätt, bästa vän ♥

Nu ska jag fortsätta lyssna på killers, sakna solen och ha det allmänt gött ensam i huset då camilla & agneta jobbar. Ska sedan åka och möta upp camilla på Frölunda torg för att köpa en 1års present till brorsdotter Elin. Lilla hjärtat jag förstår inte hur fort detta året har gått!  Ni får ha det gött,
talk to you later


> play the moments.

|| pause the memories.

[] stop the pain.

<< rewind the good times.


Kommentarer
Postat av: Johanna

aha så jag var inte med på hönö? :(

2009-07-12 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0