18 juli

.. kvällen hos Petter.. hm , en väldigt annorlunda kväll!
Jag väntade på att Patricia skulle sluta jobba så vi kom lite senare, 10 min senare blev alla utslängda pga ngn brud som däckade och spydde på gräsmattan. goet.
Jag och patte drar vidare till Jacob, pattes kompis, som ringt tidigare och bjudit oss på poolparty. Det första som händer när vi kommer innanför dörren; kläderna åker av och vi får shottar i händerna. Vi gillade läget och bastade och badade pool hela kvällen.
Danne kom senare och joinade oss, ett annorlunda samtal mellan oss och jag vettefan med det.

I onsdags fyllde min sötnos Johanna myndig, detta firades igår med middag och fest hos henne. Helskön kväll spenderades med god mat, musik och folk man tycker om. Hon fick fräckaste presenten av mig, patte och frida= en bob marley tröja och hon får tårar i ögonen när hon öppnar den (L). we love you.
med tanke på att jag började jobba 08.00 imorse fick jag dra mig lite tidigare än alla andra, sög. men jag drog till fjärås och sov hos sibbe så det lönade sig och skjuts till jobbet är aldrig fel.
HELA DAGEN har det fan regnat, och åskat :(  jag är svinrädd för åska och nu är jag ensam hemma i en vecka och ska vädret fortsätta såhär kommer jag behöva någon som sover med mig!!

Jag är duktig, jobbar hela tiden och tjänar pengar. pga resan har jag bett att få juli lönen i juli och det betyder dubbel lön denna månaden, så skönt det kommer sitta att få ut den minneslappen ur bankomaten!  16 dagar kvar och jag kan knappt bärga mig!! skiter fullständigt i svininfluensan, käkade fan penecillin på Ios så jag klarar mig nog.

-
jag hatar camilla och richard. pga dem har jag börjat digga LoveGame - Lady GaGa.. Det får ju säga vad det vill helt enkelt.


påväg hem från jobbet tänkte jag på människan som lämnade mitt liv för två-tre år sedan. jag vet, inte bra alls, men hon påverkade mig så otroligt och jag saknar henne. har tänkt mycket på henne efter att ha mött Salvador på stranden.

you used to stand so tall, you used to be so strong
Unbreakable, like nothing could go wrong 
now youre torn into pieces, can't deny it, can't pretend
Broken up, deep inside 

you told me everything, opened up and let me in 
I made you feel alright, for once in your life
Now all that's left of you is what you pretend to be
So together, but so broken up inside
Seeing me, it kills you now

you will allways love me, and you know it. You are alone, N.R


Kommentarer
Postat av: C

maha! den är bra!:D

2009-07-20 @ 21:16:45
Postat av: Maja

den bruden var min lillasyster och det kan hända vem som helst!

2009-09-25 @ 15:17:12
URL: http://majaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0