23 juni 2009

okey, jag veet.
jag är sämst, men jag har helt enkelt inte orkat skriva någonting! Jag har helt enkelt bara njutit av sommarlovet! Som idag tex.. Det har blivit varmt och tillsammans med sibbe och jossan stack jag ner till Vita Sand.
väl där träffar vi världens mest osköna person som jossan ville ligga brevis, gjorde mig inte så mycket då jag hade sibbe. och allt blev mycket bättre när närmre vänner droppade in, sol värme god musik + goda vänner och god sötnos gjorde dagen. 
något som störde var dock mitt hjärta. med ojämna mellanrum har mitt hjärta börjat klaga det senaste. kramper och stickningar gör förbaskat ont. sebbe, som gått omvårdnad och förstår sig på allt sådant, hjälper mig och ser till att jag snart mår bättre. det är en trygghet, inom alla ämnen, att ha honom i närheten.

vid tre tröttnade jag och sibbe på värmen och begav oss hem till mig för att chilla i soffan (y). när han stack för att jobba natt på Psykiatrin i Mölndal kännde jag att jag skulle ge bloggen en andra chans. Jag förstår verkligen inte hur han vågar jobba på det stället, bland psykiskt sjuka människor. help. 

-

jag fortsätter att njuta av sommarlovet, igår hoppade jag in på jobbet och nästa vecka hade jag väntat mig att jobba hela veckan men det blir bara två dagar. skönt, men behöver ju pengarna. så nu är det lön om två dagar och jag betalade Ayia Napa IGÅR!!!!!!! WIE :D:D:D
hur underbart det ska bli att komma bort från Sverige igen, åh. Och tillsammans med Helena, Camilla och Sofia ska jag äga Napas alla krogar. love it.

min sköna böna therese har ju fyllt 18 och för tio dagar sedan firade vi det med poolbad, finns bilder som jag än inte lagt in på datorn haha. ska göra det nu så kommer det väl kanske någon sedan!

-

jag har fått en ny kärlek också, Kings Of Leon, och om ni inte hört dem (vilket ni borde) ska ni lyssna på dem nu. Speciellt låtarna Sex On Fire, Use Somebody  mdf.

over 'n' out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0