24 juni

goaste dagen på länge!
vaknade vid elva och begav mig med patricia direkt till stranden för att möta upp johanna o frida. Otrolig värme och det kunde inte bli bättre. Med tanke på att jag bara blev hrm.. röd på "baksidan" igår så schtekte jag min "framsida" idag.
värme, sol, goa tjejkompisar, cider, bad, snygga killar (Y)

kom dock hem och märkte att jag bränt mig idag med, osmidigt. dessutom på näsan! har lite märke från solglasögonen och jag har aldrig sett något så fult innan xD ser ut som fan :(
men helvete va gött de va att ta en riktigt kall dusch som svalkade bort hettan när man kom hem. body lotion är min nya bästa vän. kvällen ser ut att vara med mina brudar, gilla läget och nästa vecka blir det förhoppningsvis besök från uppsala!

talk to you later.

> play the moments.

|| pause the memories.

[] stop the pain.

<< rewind the good times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0