7 juni

okey, det var 3 veckor och fyra dagar sedan jag skrev något här.. vet inte riktigt vad som hände, hann inte med och det rann ut i sanden med att skriva helt enkelt. men nu är jag ju då här igen, på folks begäran haha, och hade tänkt skriva några rader.
Det har ju som ni kanske förstår hänt en hel del sen sist, och jag kan väl bara försöka sammanfatta det på ett bra sätt.. Bästa kusinen tog studenten, jag gick på sommarlov, sibbe tog studenten  osv. men detta är ju ifs ganska nyligen, orkar inte gå längre bak än helgen ^^ om jag inte får en snilleblixt som jag vill dela med mig utav.



Kusinens student:
Hanna tog studenten och det firades hemma hos familjen Larsson ute i Billdal, så otroligt mysigt med en full student ;) Grattis till min fina böna ♥

Jag fick en snilleblixt;
kom helt plötsligt på att imorgon (8juni) är det bannemig sju månader sedan jag och sibbe gjorde slut. wierd det känndes att tänka på det, tiden har flugit! och han är fortfarande mig lika nära, om inte närmre som när  vi var tillsammans. man vet inte vad man har fören man förlorar det.
Han är min andra halva, betyder så mycket. Oj va stolt jag var över honom när han tog studenten! Att se honom klara det som varit så otroligt jobbigt för honom genom åren, och gå ifrån skolan med ett stipendium i handen fick mig att fälla en del tårar.
fina du. bästa vän.

jag ligger nu i min säng, tillsammans med två skålar rågfras med havremjölk och en bästa vän vid namn henrietta brevid mig! Vi kollar på Greys och pratar skit, allt är som vanligt. Skit i frågan är väl mer specificerat kärlek, sex, sommar, fest. mest sex. nä, mest kärlek. hon har sina fina åsikter om hur mitt liv är, precis som min mor ;) haha (L) vilken tur för henne att jag älskar henne ändå ;D

fick en snilleblixt till:
för er som känner mig och vet hur mitt liv varit osv.. stötte jag på Salvador  på stranden i måndags. Fick en chock allvarligt talat. det var det sjukaste på länge. PS. tur att henrietta inte var där xD DS.


nu ska vi fortsätta lyssna på go musik, äta kladdkaka och riskakor och bara ha det så allmänt gött som vi kan ha.

ha de gött, suckers!


Kommentarer
Postat av: Becka

Sebbe e allt underbar han <3

2010-01-27 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0