20:48

hur ska man reagera när man faktiskt inte får kontakt?
eller kontakt från "fel" person?
man får en mening skriven till sig och sen är hela hjärnan upp och ned. och den där konstiga känslan i magen är tillbaka. vad är det för känsla?
vet inte om jag gillar den, den gör mig osäker. osäker på den starka fasaden jag försöker bygga upp.
och "fel" person är den enda som kan knäcka den. vilket denne gjorde, och nu är jag osäker.
magen gillar inte det. inte säker på om jag gör det heller..

"fel" person vill att jag tänker och visst gör jag det, allt var fint back in the days och inte lätt att gå tillbaka till. det blir inte mycket lättare då du ber om att få ändra allting. på så sätt knäcker du mig.

jag känner hur jag krymper av dina ord, bara dina ord. det är bara du som är kapabel till det och så mycket andra saker som har med mig att göra.
du har så enkelt för att säga saker till mig, och det uppskattar jag! men vet inte riktigt hur jag ska reagera när jag får höra vissa speciella ord komma ur dig.
och du vet att jag tar till mig dem, innerst inne i mig gror dem.

det är fan inte lätt att höra det du säger, oj va ont det kan göra ibland. det gör ont när du pratar om framtiden och vad som kunde ha varit. och hur du vill att det ska bli. magkänslan är tillbaka igen.

jag vill leva i nuet, inte i det som har varit och inte i det som kommer att bli.
leva nu och se vart det tar mig. jag klarar inte av att varken titta tillbaka eller försöka se fram. jag tror inte att det är bra för en. inte för mig iaf.

snälla låt mig leva i nuet och se vart livet tar mig.
jag vet hur livet har sett ut och vad vi hade, jag vet hur vi kände och hur underbara dagar ser ut. snälla låt mig bara försöka leva.

att jag skriver detta betyder inte att jag inte vill ha dig i mitt liv, jag trycker dig inte ifrån mig nej. du är en underbar person och jag respekterar dig.
jag värderar din vänskap högt och du behöver inte fråga för att veta hur mycket du betyder för mig. men vi har haft vårt och det har jag sagt.
låt livet gå och se vart det tar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0