21:13

flames to dust
lovers to friends
why do all good things come to an end?
-

träningen började segt och med att basses ena baksko höll på att lossa, så för att kunna rida fick jag först slå till den. träningen börjar och emelie har en stel häst, jobbigt men tillslut släppte han och gick fint. fick honom nästan till en piruett för de som vet va de e ^^
basse är antagligen fortfarande skadad och får göra en hel procedur med liniment osv innan jag lämnar honom. hoppas hoppas han är ok till tävlingen.

-

saknar att prata med någon om nätterna.


-

korkad som jag är lämnade jag min blogg uppe när jag stack på träning och min käre mor hade kommit åt och läst. första frågan som kom upp när jag kom hem var; emelie, röker du?
hmm.. fin diskussion men hon blev inte så arg som hon blev förra gången, vilket är bra.. men jag fick defenetivt veta vad hon tyckte och hon ville inte låta mig ta livet av mig själv osv osv..
fick ur mig att hon absolut inte fick läsa den igen iaf. vet dock inte om hon kommer ihåg vad den heter ( inte så svårt ) och läser igen iaf, bara för att vara den skyddande mamman typ. vågar inte riktigt skriva så mycket här då..
yeye, nu vet hon.. och nu ska jag ringa camilla så bye bye :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0