måndag 9/3

vet inte vad jag ska skriva, orkar inte. inte på speciellt bra humör känner jag..
ska till stallet ikväll iaf, äntligen. har inte varit där på jättelänge. saknar min Basse och det är skönt att han är frisk från skadan i benet.
 min tränare vill att jag är med och tävlar för laget den 29 mars med. laghoppningen på 90 cm o uppåt. det blir att börja hårdträna nudå om vi ska vara i form tills dess, det är snart. blev förvånad när sebastian sa att han ville följa med och hejja, kolla hur det går för mig. det gjorde han inte under hela vårt förhållande så det kom lite som en chock.. men det är ju kul att han engagerar sig :)

har bestämt mig att börja tävla på allvar nu igen, har varit slapp hela förra året. sara är med och peppar mig och vi ska ut tillsammans. jag vet att om jag får igång basse och får en bra rytm så kommer vi långt, han är kapabel till det mesta även om det inte märks. han hoppar som en jävel och vi ska arbeta oss uppåt (y) vi är ett bra team.

blir antagligen en pratstund med johanna sen med,  hon kommer ha en del frågor som jag egentligen känner att jag varken har något svar på eller orkar svara på... kännde att det skulle bli såhär och hatar det. det är jobbigt. du vet jag tycker om dig.

hatar att när någonting är jobbigt blir det lätt att falla tillbaka till misstag, spec ciggen. svårt att motstå dem när man är nerstämd. och dumt nog kommer jag nog behöva ett paket ímorgon. fan.

orkar inte riktigt sitta och beklaga mig på bloggen, det är inte rättvist för er som faktiskt läser den så slutar med det nu.. så går tillbaka till facebook och msn o kanske väntar en smula på något. vet inte , vill inte egentligen men fan. jag är krånglig jag vet så slutar nu haha.
åker till min Basse nu, bye ♥

"I stand here face to face with someone that I used to know
Who used to look at me and laugh "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0