fredag 13/3

är förbannad igen, HATAR LBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
för tredje gången blir jag bestulen i skolan kapprum!!pga brandrisk får vi inte ha jackorna på oss på lektionerna och har ett gemensamt kapprum på hela skolan där jag innan blivit av med ciggpaket och busskort. denna gången blev jag bestulen på mina älsklingar.
mina scullcandy hörlurar!! jävla fattiga fittor som går på min skola , gör mig så jävla pissed!! köp ett par egna era fattiga jävlar!!
ett par vita små med rosa snäckor. är en skalle på dem med. vet verkligen exakt hur de ser ut , har ett knep och en spec grej på dem så känner igen dem om ngn har dem!
kommer jag på den personen kommer jag allvarligt ge den en rak höger!!!
det är INTE okej, skaffa egna pengar och köp egna bra grejer ist för att sno andras!!!!

grejen var att det var den enda fickan på¨hela jackan jag glömde tömma! tömde på pengar (sedlar) och allt annat. blev bestulen åp ett par tior med men bryr mig inte så mycket , förbannad för att de är de bästa köp jag gjort!
självklart glömmer jag tömma den fickan o sen när jag ska lyssna på musik på bussen hem ligger bara headset delen kvar, så de har gått igenom fickorna o lämnat den delen! jävla fittor. as arg är jag!!

åh. nödvändigttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!


har förövrigt vart på svenska mässan och fotat för hanna idag, äntligen. men de hade en utställning av sina saker där o hon bad mig komma så visst gjorde jag det. mötte mina underbara fastrar där med som var där och stöttade henne. blev allt några bra bilder som jag nu ska sätta mig och redigera. kommer sedan upp på deras hemsida med mitt namn under (a)
väntar på rebecka med, ska ha en plugg- kväll. känner att jag behöver det, men hon är seg så funderar på att ta en dusch. måste lugna ner mig. förbannad. onödigt. fan.

sa till mamma att om jag kommer på vem det är o konfronterar personen kommer jag slå den, då sa hon : nejnej det kan du inte göra! då blir du anmäld för misshandel!. i nuläget skiter jag fullständigt i det, okej, ett par hörlurar tänker la ni men vafaaan. så jävla onödigt helt enkelt! och har fan vägrat att hänga min jacka där o när man väl följer reglerna o hänger den jävla jackan där blir man bestulen. fuck lbs känner jag just nu. säkert ngn jävla etta!! hade fan inga stölder innan de kom!! jävla snorungar. nu går jag innan det går över styr.

hejdå!!! -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan, idioter som snor kan fan dra åt helvete!

2009-03-29 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0