fredag 6/3

har latat mig med bloggen ett tag känner jag, har inte haft ork till att skriva någonting men kände att jag ville visa min bästa andra hälft som jag la in om på det tidigare inlägget. finns ingen som hon , jag vet att jag tjatar men hon är det bästa.

veckan som gått har varit ok, är äntligen helt frisk! eller aa, lite snuvig fortfarande men ingenting jobbigt så..
kommer knappt ihåg vad jag gjort i veckan, vet iaf att jag inte ridit denna veckan heller.. för att inte bli sjuk igen, har inte gjort det på sjukt länge och jag saknar min basse!
har kommit tillbaka till skolan på riktigt och det känns bra, våran nya grej är tydligen sällskapspel haha ^^ och videobloggen rullar på (y) http://larsnyahast.blogg.se/mpknollsjua 
speciella är väl det enda ordet som beskriver vår klass väl, haha fint ..
igår var det redovisning i skolan om APUn ju men visade bara upp några av mina bilder, visar resten på utställningen och gör provet i april. idag är det fredag och jag ska till helena, det blir nice o kanske pallrar sig richard dit med annars ser jag honom imorgon.
sov hos honom inatt iaf och ist för skola blev det shopping hela dagen, men eftersom det bara var han som hade pengar till shopping blev det att vara smakråd för min del ^^
killen vet vad han passar i o vi gillare (y)<3

nu lyssnas det på bra musik och ska göra mig iordning inför avgång till gbg.

bai :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0