lördag 14/3, "hard to beat"

vet inte vart jag ska ta vägen när dessa känslorna bubblar upp i magen, jag blir så känslig och det blir lätt för tårarna att börja rinna längs kinderna. hatar att gråta, och försöker göra det så lite som möjligt. antar att det inte är något bra, man ska ju inte hålla inne känslor.
men detta är ett känsligt ämne och det enda som får tårarna att störta. gamla konversationer via sms och msn gör ont att läsa i efterhand. om ringar på fingrarna osv. fyfan. det kändes som en press när par runt omkring sig förlovade sig osv, vad gjorde vi för fel?
absolut ingenting, vi tog det på vår tid. och med vår kärlek, den var stark och vi behövde inte bevisa något för världen för vi visste vad vi kände.
detta är minnen och det förflutna. nu lämnar jag det, hur svårt det än är och kommer bli måste det hamna bakom mig. på något sätt.




byter samtalsämne helt ^^

men idag är det en vecka sedan jag pratade med richard och jag visste att det skulle bli såhär, sa det till honom. vet inte hur länge det kommer gå innan vi börjar prata igen för vi skulle ju tydligen ses och prata men jag vet inte riktigt om jag tror på det. eller om jag vill det heller för den delen, kommer ju bara vara jobbigt.. eller?



igår fick jag världens skummaste telefonsamtal, från en brud på en fest. hörde ingenting förutom att hon bjöd mig på fest och jag tackade nej. smsade sedan och frågade vem det var och det visar sig vara min barndomsvän Petra Särnwald :D underbara tös och jag tar mig in till kungsbacka och fest.
blev att träffa nya människor ( vilket jag behövde ) och frasen "kan emelie kan emelie kan emelie dricka sprit?!" haha! petra ville få mig full! inte så lyckat , lite ..
men det blev ändå att åka hem med kvart i ett bussen med petra och det var skönt, min hund hade saknat mig (L)

ikväll är det GO 50- Tal!! Crawe och Rebecka har fyllt 18 och det är dags att firas på särögården :) var sjukt fundersam på hur jag skulle förvandla mig själv into a 50tals diva haha! men har en tanke och kanske lyckas (y) kommer bli fint.

har saknat Hard- Fi och deras goa musik så nu ska jag lyssna på den och lägga mig i ett varmt bad för att senare träffa johanna & patricia för att göra oss iordning för ikväll!

puss : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0