måndag 30/3

sjukaste måndagen än sålänge, har insett att det ändå går att ha kul i skolan ^^ goa skratt vi älskar! stackars steffe haha. jag kan vara så elak ibland xP

skulle börjat dagen kl 07 för att åka och gymma med petra, men det blev ett så in i helvetes långt telefonsamtal till sent på natten igår så när jag vaknade var det bara att glömma.. tog ist nio bussen till skolan för att få lite hjälp med svenskan. jag villlll bara få reda på vad jag fick på talet jag höll i fredags! seg svenskalärare :/

helgen har vart bra, i fredags var det tjejmiddag hemma hos hannis som sen blev chillkrök (y) fin kväll.
och i lördags var det ju Brat fest, hähä. tack så mycket sebastian för en roligt kväll<3  på något vänster lyckades jag komma i min konfirmationsklänning jag hade för tre år sedan. lite liten över hrm vissa delar av kroppen men satt ok, till det hade jag sidenband i en söt tofft och såg ut som en liten oskyldig skolflicka! haha lite kul.. bilder finns på facebook.

igår var världens sämsta dag. fick alla möjliga d¨åliga nyheter efter varandra, hela dagen. usch fyfan, från och med igår förlorade stackars vikky en medlem av Karlsson, jag förlorade den personen som stått mig närmast under två år nu och kommer snart att förlora min älskade casper.
jag hatar min mamma, jag känner verkligen hat emot henne nu när hon tydligen "har bestämt sig". så fan heller, han ska stanna hos oss. han är min bäbis och ingen annans.


fast det var en positiv sak med igår, jag träffade min vikk och skulle gå en promenad för att prata ut och så möter vi therese och emil på en longboard påväg mot skolans skateramper. det blir att sitta och prata ut en stund för att sedan ställa sig på en ordentligt vinglig longboard. waah , läbbigt.
bestämde oss för att gå till tappen och köpa godis denna bakisdag och emil visar hur man åker två på longboarden och jag får stå bak. sjukt kul när man lärt sig tekniken och hittat balansen. har nästan lärt mig nu, åker själv osv men är lite rostig hah. ska fan gå och till sommaren har jag införskaffat en egen! (Y)
hähä, proffset (H)... bakis ^^

nu om en stund blir det stallet och ta hand om min basse, sen hem och prata ut med min lillasyster* <3

hörs, ha de gött haj :*



klockan är nu 20:58, några timmar senare än vad jag skrev inlägget. och jag har Nu fått reda på vad jag fick på mitt tal som jag varit så orolig för! Emelie Lindhult är Väl Godkänd i Nationella Svenska B's Muntliga anförande!
sköööönt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0