onsdag 11/3

dagen börjar med att försöka pallra sig upp ur sängen kl 06:15, vilket gick sådär måste jag säga.. men in i duschen bar det av och så börjar en seg morgon.
klar 32 och möter vikky utanför dörren som vanligt för att ta sig till bussen, till skolan och till kärleksdag. förstod mig inte riktigt på den första "föreläsningen", skulle leta på nätet efter en bra kärlekslåt och printa texten för att sedan skriva av den på ett rött papper som de skulle hänga upp i skolan? jaja. fint att Andy hade riggat värsta DJ båset för att spela elvis kärleksballader (y)

dagen flöt på och godiset som fanns överallt på skolan la sig fint i magen, alla lata jävlar drog hem med kvart i två bussen, men duktig elev som jag är stannade jag kvar med emelie. sista lektionen sög ju så hårt va, så vi somnade så gott på bänkarna (a)

när vi gått till stationen på en snabb kvart mötte jag fredrik igen, som jag mött på morgonbussen till skolan. finfin kille och minnen är fina. minns sommaren för två år sedan med johanna christoffer o fredrik. fint.
han skickade låtar till mig på bussen hem och där ibland Peters bands låt, fasen va duktig trummis han har blivit! saknar honom! och henke. de två tvillingbröderna från falkenberg (y)
Bombs Away -  Seven Days Story
GRYM.
killen som sjunger är 91a och det kan man verkligen inte tro, fan va duktiga de är.

sitter nu och lyssnar på dem, fint. sitter även o lyssnar på Qlimax låtar osv som jag fick på bussen. fina grejer. funderar verkligen på att sova en stund, är så in i helvetes trött.


fick min nichola idag iaf (a) lovely
haha han är fin och vi passade bra i kramrutan :D såg dock inte filip där med rockbruden, dåligt filip, dåligt.
älskar hans flint, åh ♥ glad_tjej_91.
jag var snygg i min oversize peace tshirt med legginsen, men ser allmänt retard ut på bilden så det är ju tur att alla ni som läser vet hur jag ser ut egentligen! (y) vet dock att ni älskar när jag ser ut som ett troll♥
bitchen tror hon är snygg ? :s sofie ;)
rebecka är ju iaf söt!

sofie och carro hade tävling idag med, vem får in flest godisar i munnen samtidigt? ehrm, gick lagom bra men vi fick oss ett gott skratt och antar att det kommer med lite på videobloggen om jesper kan ta tummen ur och sätta igång och klippa (y)

kände saknad under kärleksdagen då man ser jesper springa runt o gulla med sin flickvän. orkar inte riktigt ha dessa känslorna i kroppen, saknad, kärlek. det tjänar ingenting till :( </3


( mitt löshår syntes ju inte på bilden ovan såg jag nu.....)

ska sova en stund men kanske skriver senare, bye sålänge


Kommentarer
Postat av: Millis

Är det peace-tröjan från bik bok?:)

2009-03-12 @ 20:32:38
Postat av: e

yesssssss

2009-03-12 @ 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0