onsdag 18/3

och nu sitter jag här igen, klockan är 22:22 och jag önskar att det löser sig med pappa.
-

har inte skrivit på ett tag nej, och jag har ju vart på 50tals fest! (Y) grymmaste! får se om jag hittar några fula bilder att bjuda på ^^ patricia var Sandy ur Grease och johanna var snyggast. jag vettefan haha, har lockat hår till käkarna och höga bralls, sen om det var snyggt vettefan ;D
det var en fin kväll som vi har Caroline & Rebecka att tacka för! jag var förjävla smart som valde att ta på mig höga pumps ( fåfäng som jag är var det för att bli så snygg som möjligt) och visst var det snyggt men fan mina fötter!! jag hade nog inga trampdynor dagen efter så som jag dansade! var uppe på scenen och hade mig. stackars fossingar.
sprang runt som en galning och letade efter mina "stulna" cider som efter lite mer nogrann undersökning faktiskt låg där de skulle, HEHE. höll william undan från ciggaretterna iaf (y)
blev dock rädd för busschaffisen påväg hem sen! jag och johanna hade däckat så fint i ett säte och det var packad buss med fulla o goa människor. helt plötsligt stannar bussen och chaffisen går bak i bussen och börjar skrika,
VEM FAN ÄR DET SOM RÖKER I BUSSEN ?!?! där vaknade jag o hannis, ehrm va? vem rökte? ingen rökte, men det rök tydligen ur papperskorgen? wierd.
det var en fin fest och resan till åsa sen kommer jag inte ens ihåg, kommer dock ihåg att jag var fint bakis dagen efter! nice. och det knackas alldeles för tidigt på dörren och mamma släpper in sebbe till en däckad emelie som ligger och snarkar, så den söndagen väcks man av att någon står och skrattar vid sängkanten. hrmf, tack.

jag har inte ridit denna veckan, har slappat mig och får info från tränaren att ingen annan vill rida min häst? nehe..? hon har låtit honom stå och nu är han pigg, milt sagt. självklart väntar hon tills jag kommer och rida, för egen underhålling haha. men kan faktiskt hantera min häst så synd.

igår var en slapp dag i skolan då tisdagar består av endast fotolektioner (Y) efter redovisningarna fick vi leka med ljussättningen och oj va roligt man kunde ha.. hähä. men det är underhållning att leka i studion och ta fina* bilder på varandra. att förvandla emelie till Carola var en favorit bland mina klasskompisar.
även denna dag var en skön dag i skolan då jag inte läser matte och numera slutar klockan 11 (Y) fast duktig* som jag är stannar jag kvar i skolan med sofie, okej kanske inte fick så mycket vettigt gjort men ändå.. är klar med kusinens foton och inom en snar framtid hamnar de på deras hemsida! (Y) då får ni kolla , ska länka den när de ligger uppe.
Frida kom till LBS och besökte vilket vi gillar (L) saknat henne så det var fint att se hennes ansikte, följde med henne johanna och michelle till kungsmässan en stund efter för att sedan stöta på min bäste vän ( vilket ni vid det här laget borde förstå är Henrietta)  som skulle köpa dumle, ovanligt (L)
men de dumle hon köpte var gamla och ful som hon är går hon och klagar haha! synd för henne så är alla de andra dumlegodisarna som de ska och hon får skämmas lite, haha söte.

efter kungsmässan blev det göteborg, träffa lillasyster! (hähä) som vanligt kolla runt i affärer och kolla på hennes nya klänning, sedan mc donald's och dåliga besked om min far. sög gjorde det, och gjorde mig förbannad.
efter ett långt samtal med min äldre syster i vimmerby var jag lite nerlugnad men ändå frustrerad då hon påpekar att jag "valt sida". idioti. skulle aldrig vända min far ryggen men detta var dumheter. det sårar mig och påverkar mig visst! ingen idé att snacka om annat skit, blir påverkad så in i helvete.
älskar dem båda oerhört. ingen ska någonsin ta det ifrån mig.
-

en sväng förbi frida's place där hon o hannis väntade för att sedan tillsammans åka hemåt, ÄNTLIGEN har jag fått min adidas tröja (a) har saknat den och oj vad jag myser i den nu (L)
kul kul cykelhjul att i kungsbacka få vänta i 45 min tills bussen till vårt lilla Åsa ska gå, men med sällskap från mina galningar + marcus och toffy blev det hela mycket bättre.
vi gillar fjortisar på bussar och att skicka låtar till frida. hannis följde med mig hem och patty kom förbi en sväng, nu sitter jag dock ensam och ska nog snart styra mot sängen min för att orka upp imorgon. blä på 3 h lång engelska lektioner (N)

men just det, en rolig incident hände mig idag när jag var påväg till frida..
gick vid centralstationen i gbg och gick förbi en förbaskat snygg kille som var otroligt lik victor sellén! erkänner att jag gick en liten omväg för att kika lite extra och när jag går förbi honom avbryter han sitt samtal i sin telefon för att "shit, fan va snygg hon var !!!" (haha) chocken slår mig och jag vänder mig om för att få höra "tjena gullet". (trodde nästan det var victor)
ett tag sen man fick höra sådana kommentarer i gbg, spec när man är sleten från skolan i mjukiströjan.. haha fina grejer ^^
-
 hela helgen är proppad med roliga fester och klagar aldrig. Charlotte langar fest fredag o Camilla lördag (Y) mami har åkt till London med så ska bli gott att sova bort hela söndag/måndag utan att någon klagar! nästa helg blir det fest på Åsa IP med, Brat- Tema. hm, bra val fricken! kommer känna mig så bortkommen haha men det kan bli kul.

nu väntar min säng och jag bloggar väl snart igen antar jag, när jag känner för det helt enkelt!
ni får en bild eller två från gårdagens lek i studion med, puss :*

älska mina fullt seriösa bilder^^ resten finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0