onsdag 25/3

gått ett par dagar..
i måndags red jag ju , som vanligt.. hoppning på schemat och fan va gött de va. Bäst att sätta sig ( eller a, snarare klättra! ) upp på stallets berg Lux, 184 cm i mankhöjd. hähä. han hoppar höööögt (y)
kom fel på ett hinder och han hoppar av ca 2 m innan hindret som låg på runt en meter och han skjuter mig ur sadeln och jag svär vi var 2.5 m uppe i luften, utan tvekan! han hoppar hinderstöd, spännande.

basse börjar äntligen må bättre men igår blev det ingen ridning, nej jag petra och rebecka satt kvar i skolan och pluggade till kl 17. då stänger skolan... DUKTIGA ELEVER!
igår började vi även med kursen Foto C, det har gått fort fram men jag ser fram emot att göra det bästa utav den. Hela kursen består egentligen av eget arbete, två MASSIVA arbeten.
och uppgiften vi fick igår var att välja två områden inom fotografi att fota i, mina blev Modefoto och Action/sport (rörelse). Har grymma idéer då jag kombinerar båda delarna, ska bli sjukt kul att komma ut i vårsolen och fota mina bilder. Vilken tur att jag har så snygga kompisar som gärna ställer upp som modeller (y)
kommer använda de fyrbena vännerna som modeller med, fina grejer. vackra varelser, verkligen.
huhu kommer bli Nice.

idag har man ju varit i skolan va, med alla skummisar på min skola och i min klass. fan va konstiga diskussioner man får ut i min klass! det kommer dessutom antagligen upp på videobloggen ^^ http://larsnyahast.blogg.se/mpknollsjua
god håltimme mellan fotolektionen och idrottsteorin där det var menat att skriva svenska tal men måste ju erkänna att det gick åt helvete.
väl på idrottsteorin har vi fått ny lärare, en ganska ung kille. och nu ist för att reta sofie för att hon Kanske tyckte han var snygg börjar de reta mig ^o) och jag har inte ens sagt något eller gett några blickar.. hah. weird.


 vi gillar att jag ser megastor ut och att vikky ligger och "sover" puss på det.
just nu medans jag skriver lyssnar jag på god musik och jag känner att jag börjar bli lite halvt beroende av låten "thunderstruch" , en riktig partylåt men den e go. Nu lägger jag dock ner både musiken och bloggen då Fantastic Four har börjat på 6an ^^

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0