söndag 22/3

im high on believing

-

jag skriver nu efter en helcrazy helg som varit fylld med fina grejer
fredag
var i skolan som vanligt och har lyckats komma igång med talet och det är grymmmm, ska sitta med rebecka hela måndag och skrivaskriva. Skönt dock att komma från skolan och få en paus över helgen, en helg som denna var det dessutom massor att se fram emot!
Kvällens planer var fest som Charlotte anordnat i en lokal i Landa, det langades förkrök hos mig för att sedan få skjuts till fest. Det var roligt att se alla bekanta ansikten, personer man inte träffat eller festat med på hur länge som helst. Hade inte speciellt mycket att dricka men det var nog bara bra det, fick inte vara bakis dagen därpå men det var en bra kväll (y)

lördag
Dagen börjar med skön sovmorgon och sedan med en långprommenad i solen med vovven, gick och mötte frida som földe med mig hem.
Tillbaka i min lägenhet fixades och packades det för att sedan åka in till Götet. Buss och tågresor är så otroligt sega numera när solen skiner utanför rutan. Men när vi väl kom in till stan gicks det på "shoppingrunda" för att köpa gult nagellack och nya scullcandys. Gult nagellack för att jag och Camilla tillsammans kom på den dumma idén att ha gult som tema på kvällens fest, jag hittade dock inget gult hippieband så det fick duga med naglarna.

Det sög att behöva lägga ut pengar på nya hörlurar bara ca 1-2 månader efter man köpte de andra, men jag kände stor saknad efter bra hörlurar så det fick gå ändå.

Frida tillsammans med en god chailatte är aldrig fel men sen skiljdes vi åt då jag skulle sätta mig på buss 90 som tog mig till Fiskebäck. Ännu en bussresa, men trodde nu att de nya hörlurarna skulle rädda mig från att ha tråkigt, så sätter in dem i öronen och i iPoden. En stor besvikelse när iPoden sviker mig med att inte ha några batterier, fasen.

     Fick stressa för att hinna bli klar med att göra mig iordning när jag väl kom fram, jag Camilla, Ellinor och Antonia skulle äta middag för att fira Antonias 18års dag, vi kom dock inte så långt på den idén innan det började droppa in folk. Simon och Co från Camillas klass kom och överaskade oss så det blev en snabb middag för att sedan börja kröka tidigt med grabbsen..

Tack vare Ellinor fick jag chans till dricka, hon tackade nej till sin dricka och gav den till mig. En halv Baqardi vodka, goet. Och använd blev den! Simon var på riktigt supar humör och jag hakade snabbt på, började ganska lungt ölspel som sedan spårade ur då Simon utmanar mig med att klunka min fina blandning och han med hans öl. Joda det fixar jag och sätter snabbt i mig mitt stora glas för att sedan hälla upp ett nytt.

Vodkan tog snabbt slut och helt plötsligt var det massor med annat folk som kommit, go musik spelades även ur högtalarna som Simon suttit och bokstavligt talat Sytt ihop på skivor haha. 

jag fortsatte klunka öl med Simon.. Sen är det minnesluckor x)^^ 
Kvällen var iaf bra och det blev att spendera natten med John. Camilla fick trots allt sin säng ifred medans Sofia, Filip, Simon, Robin och Charlotte delade på det som fanns kvar!


söndag
Underbar frukost på Roberto's Pizzeria för att sen åka in till centralen o möta frida, för att sedan åka vidare till Åsa.
Nu sitter jag här och lyssnar på Simons ihopsydda skivor jag fick med mig från festen :D

-

Nästa helg är det Fricken som langar fest på Åsa IP (Y)  brat- tema jaa... Jag och Frida bestämde oss för att vi skulle matcha varandra och vi får väl se hur det går x)

bilder från festerna osv finns på facebook.
 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0