tisdag 10/3

tisdaag... har varit bra och alla gillar när emelie gör bort sig inför The LBS Gamers haha (y) GET A ROOM, och alla tittar, asgarv, hähä... äh vafan bjuud på dig själv bryden!
sofie är mer damp än vanligt och jag är på (y).
fick cpryck på min fotolärare idag när hon kritiserade vår bild och när hon väl kollat på den igen så var den ju jättebraaa! hm. haha men det var den ju faktiskt så det hade hon alldeles rätt i! (a)

jesper är seg med videobloggen och jag vill ha nya avsnitt! alltid lika roligt att se jani göra sina moves.
efter skolan och en tupplur på bussen hem blev det att kasta i sig mat för att sen sticka till träningen, som inte var speciellt bra egentligen. basse är dålig igen och det ser inte ljust ut angående tävlingen den 29. fuck. fick rida leostro ist som inte hade gått, och det blev race runt hela ridhuset utan stopp och jag har ont i händerna. ganska dumt egentligen att sätta sig på ett 600 kg's djur som är ganska mycket starkare än en själv.... min tränare älskar ju dessutom att sätta mig på alla crazy hästar för att hon ska få underhållning. erhm ja.
har även bästa träningsvärken från igår, underbart och vet så väl att imorgon kommer den vara värre.
aj mina ljumskar
aj min rumpa
aj min rygg



efter träningen ville johanna ha med mig och kolla grabbarnas innebandy, jo det gick ju bra.. ny upptäckt: utan kod kommer man inte in i gympasalen! och när man väl gör det är deras träning slut. gött.
men nu är jag nöjd när jag sitter här med en god bit kladdkaka och humorprogram på femman (y)

imorgon är det kärleksdag på skolan hah och det ska väl bli ehrm intressant, vi har blivit uppdelade i fina gruppen hela skolan och jag är indelad i vänskap, niceeeee. tillsammans med sofie o johanna dock så jag ska väl inte klaga. ska bli kul att se filip stå och kramas med "den svarthåriga hårdrockarbruden" från ettan i kramrutan ;) om den är kvar från förra årets kärleksdag, haha hoppas hoppas (y)
jag ska stå och kramas med nichola (a)  ( skolans dator/gamer lärare )
mmh, nichola ♥ 

imorgon ska sofie fajtas med amanda , fast jag ska vara god och försöka hålla isär dem. äh kanske hamnar med i slagsmål det återstår att se! och förhoppningsvis får jag ett bättre eller slipper smeknamnet slitz från förra årets kärleksdag, och detta året slipper vi "munnen". haha lång historia som även är vidrig, tänker inte ta den. sorry.

efter att ha läst victors blogg fick även jag nostalgi över gamla saker, och thailand. saknar huset, något oerhört! har inte varit där sen 2005 och det suger!!!! och något som stör mig är att just nu är min käre far där nere och gottar sig. as. han skickade ett vidrigt mms till mig "godmorgon, vädret är fint men jag saknar dig! älskar dig puss pappa" med en bild på stranden. ångest? jappppp.
vill till huset! ska se om jag hittar en bild åt er på det. saknar alla poolpartyn med lotta engberg och alla andra fina grannar i området. det var fina grejer. fina tider.
mycket bättre, papi o agge var två och det var inga bekymmer i livet. gud vad allt har förändrats. och vad mycket som har hänt!! jag har haft ett långt förhållande sen dess, vilket man kanske aldrig hade trott om mig? inte mina vänner iaf ^^,

pratar vidare om minnen en annan dag och ska nu återgå till kladdkakan och tvn men kanske kommer tillbaka och skriver någonting sen, bye :*
huset, som faktiskt inte alls ser ut sådär x)
ett år efter tsunamin, uppsamling och det var vackert.
fina grejer!
tjeena
camilla och jag har gett ett löfte till varandra att vi ska till vårt söta hus och det söta thailand sommaren vi fyllt 18, eller när vi tagit studenten. fint löfte ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint löfte, kanske inte till just det huset, men definitvit till thailand<3 dock inte jättefin bild skulle jag vilja säga! haha

2009-03-12 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0