torsdag 12/3

min dag började ändå halv ett, goet. inte goet att man hade sms från personen man storbråkade med igår, ifs ett förlåt sms men gjorde mig bara sur.
smsen kom från sebastian. det var ingen bra dag igår.
"förmiddagen" tillbringades med datorn i knät och att kolla på gårdagens vänner avsnitt (L) gilla studiedagar! blev sen att ta sig till kungsbacka i ovädret för att träffa emil, therese och kiffen.
det var inte igår man såg dem så offrade mig och gick ut i snön. besök på både mcdonalds och espresso house då emil o kiffen trodde dom var roliga ^o) fattade dock inte.. men de fick varsin kaffe iaf^^

tog sen bussen till fjärås där mami hämtade upp mig, dags att åka och spå sig! ni får tycka att jag är hur fjantig som helst men jag tycker sånt är skitcoolt :P och såg fram emot det!
segt som fan var att det tog typ 45 min att åka rätt in i skogen för att komma fram, så jag uppskattade min fina godispåse och musiken i lurarna. älskar mina scullcandy (a) bäääst.
det tog extra lång tid att ta sig dit med tanke på all snö som kommit från ingenstans! helt sjukt hur det kan komma så plötsligt, och så mycket! men vi hade ju ifs snö i april förra eller förrförra året.. inte så sugen på att ha det i år igen..

när vi väl kom fram till Dana som spåkvinnan hette fick man vänta lite, jag ville inte vara först ut så jag skickade Carina som åkt med mig och mamma.
när jag väl kommit in och pratat med henne var det första hon sa till mig att jag var feg. jag ba hah va ? nej? men rätt hade hon tydligen..
men fan va djupt det blev sen, pratade om allt möjligt och hon sa massor av saker om min framtid! hade lite svårt att förstå henne först då hon var polska men har ju vant mig eftersom sibbes halva familj är polsk :)

hon sa till mig att jag bara ska fota som hobby :s blev lite knäckt men hon sa sedan att jag kommer arbeta inom tv typ, fattade inte riktigt där.. men hon sa med att jag skulle ha en fin bil, fin man, fina kläder och "kändis" :D. maha ja vi får väl se (y)
hon sa en del om min kärlek med, som chockade mig! kanske jag inte ska skriva här^^  men hon sa en del om sebbe och endel om hurvida jag kommer bli lycklig. och lite om den mystiske killens utseende som jag kommer bli lycklig med inom en snar framtid tydligen!! sjukt. mer säger jag inte.
pratades om min naparesa för den frågade hon om och om jobb osv.

hon pratade om min självkänsla och hur jag ser på mig själv och att jag måste börja ta mer hand om mig själv och börja älska mig själv, ja.
om min mormor o mina för'ldrar o mina syskon. hur det kommer gå för mina systrar frågade jag och det var bara positivt för dem båda<3
hon sa att jag o camilla tävlar lite med varandra, vilket kanske kan stämma ibland men fattade inte riktigt .. inte så mycket ?

jag har säkert glömt av hälften av vad hon sa nu när jag ska skriva ner det för er men det är skit samma, jag blev otroligt rörd när hon träffade vissa punkter i mig som betyder mer än andra. det var en skön hemresa men segare än tidigare. nu sitter jag här med min mor och en kopp te i soffan framför tvn och ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt.

kanske kommer på något mer av vad hon sa imorgon som jag vill dela med er och isf skriver jag.
puss

Kommentarer
Postat av: Millis

haha jaså? livet är en tävling! haha

2009-03-14 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0