torsdag 19/3

nu börjar det mörkna ute och klockan är snart halv sju, det blir bara ljusare och ljusare nu. det gör mig oerhört glad ändå, det är vårväder och det är fint.

vaknade halv tre idag, den är bra då det egentligen var skola..
satt uppe i princip hela natten och pratade med victor, minnen och framtid. fin grejer!
jag gillare
fick bilder som han tagit från ios och märkte hur jag saknar det, värmen, känslan, festandet, stranden. underbart. och blev påminnd om de mindre saknerna som hände, de va en go natt. somnade dock inte fören runt fem och tänkte att jag bangar skolan om två timmar..
glömde stänga av alarmet så klockan ringde halv sju och fick en tanke om att jag kanske skulle gått ut med casper, men den tanken sköts bort ganska fort för att sedan somna om. gött.
blev sen iaf en lång promenix i vårsolen med stora solglasögon i högsta hugg! min hund är söt och efter den långa promenaden satt vi kvar utanför i solen en stund och bara njöt.

kan knappt bärga mig tills det blir varmt på riktigt och man kan kasta alla varma kläder och sätta på sig bikinin och chilla på stranden. sjukt gött att vi har  goa stränder här i Åsa iaf. en av de få fördelarna ^^
ge mig sommar
och gärna Aiya Napa.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0