söndag 1/3

lite gladare idag.. hehh..
gillade att min henrietta bad mig komma upp till kläppa och göra henne sällskap, sviker henne aldrig och eftersom jag ändå började känna mig bättre ( och brist på saker att göra xD ) så körde jag upp bilen. det var menat att kolla melodifestivalen men blev ist några filmer för att sedan somna till dem i joars säng..
jobbigt för oss att vid kvart i fyra kom Johan och Linus och väckte oss, joar hörde man från övervåningen skrikandes. ah men godmorgon? ´
henrietta börjar yra om "emelie du sa en kvart, en kvart ! " eh haha va?
jaja vi fick ju flytta på oss för jag var inte direkt pepp på att dela en 120 säng på 3 muskulösa killar o en henrietta hah ;) henrietta är stor nog för mig ;D (INTERNSKÄMT) så det blev att dra ut bäddsoffan och knö där, alla gillar att henrietta drar döda skämt som får emelie att dö av skratt?! ohja. haha , fina henrietta.

11.11.
emelie sover jätteskönt och drömmer om något jättebra men minns ju självklart inte va de va nu ( -.- ) när henrietta slår till henne å ba "emelie emelie !!!!! "
e - ....mmhhpff...?
h - KLOCKAN ÄR 11.11!!!!
e - ..................aha? väckte du mig för det?
h - ah men du ska ju pussa handlederna nu!
e - nej du ska önska dig något.. (suck)
h - ah grym..!!

sen trycker hon upp mobilen i ansiktet på en och ba "ah kolla vad jag fått med!!" och med det menar hon att jag yrvaken ska kunna läsa ett sms på en display som är en halv centimeter ifrån mig.. jo visst.. ^^,  hon måste tro att jag har superkrafter (Y) huhu det hade ju inte varit fel ;D
sen förvandlades hon till en pormask och fick återigen emelie att dö av magknip o asgarv! hah underbara människa. älskar sättet du får mig att må på, älskar dig din mupp!

jag hade saknar bessie allas våran labrador :D och anders bergh haha ingen slår ju honom ändå, alla gillar vasaloppet tillsammans med the berghs!! 
älska också att Janet kommer hem alldeles bakis hähä, GOGO mamma bergh! det går inte att missa vart döttrarna fått sitt partysug ifrån! 

mamma och emils mami cissi hade vart o gymmat och när de hämtade mig efter skröt cissi så gott om att det var första gången hon besökte ett gym men bannemig inte den sista, haha bra kämpat mamma harström! 
emelie gillar att köra bilen och de blev även att släppa av johan o linus hos johan*.  vet inte riktigt vad som hänt med mina ben heller, känns som jag har fetaste träningsverken i mina vader men har ju inte varit kapabel till att träna på typ två veckor ? skumt och det gör ont.

--------

hade precis ett seriöst samtal med sebastian och det var nog jobbigare än tänkt.. vi pratar på msn och börjar bråka redan där, missförstånd överallt och det är jobbigt. slutar med att man försöker banka vett i den andre via telefon o det löser ingenting.
om man skulle ses ? ah vem vet. men varken tid eller riktig vilja kommer igenom när det avsutas såhär, jo viljan finns men den är inte lika stark nu som då. vad ska det bli av oss? kommer det verkligen sluta med en bra vänner relation..? i läget som är nu känns det inte riktigt så om jag ska vara ärlig. sätter punkt där för ni ska inte veta allt.

helvete nu är jag nedstämd igen. behöver ett samtal från någon. ingen random. inget jag förväntar mig nu men väntar gör jag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0