12/5

det är tisdag och jag ger bloggen ett nytt försök. tänkte väl kanske berätta lite om allt egentligen..
helgen var lugn, fredagen bestod av godis, kuddar & täcken och camilla tillsammans med Vänner avsnitt (L).
lördag var jag med johanna och la oss tidigt då det var tävling för damen dagen efter, och jag följde som vanligt med som fotograf, duktiga flicka vinner Lätt A:n och skrämmer livet ur alla runt banan då hon tar till sina taktiker för att snabbt komma i mål. när hon nästan red in i ett hinderstöd och tog minisvängar i full speed satt mitt hjärta i halsen, glömde helt av att fota för att se om hon skulle hålla sig kvar ^^ dumma unge (L)

omhoppningen, vilket syns på hennes ridning!
duktig flicka, frillesås stolthet (L)

igår var det träning för min del, gymkhana på schemat och fan va det var längesen. har en gång i tiden tränat det och fett oligt att sitta på min lille ponny Rimbo igen och springa gärnet. han älskar när jag taggar honom och tillslut står han på bakbenen och flyger iväg när jag släpper honom,  underbart att känna musklerna arbeta snabbt under sig. känna hästens kraft och samarbeta med den (L)
idag träning igen , med min Bastiaan. Hoppning och jag fick sätta upp hinder jag ville ha med och självklart släpar jag fram tunnorna! lite roligt måste det ju vara ^^ vet att min häst hoppar av ordentligt med ryggen över saker som är lite skrämmande och detta var ett bra exempel för att få honom hoppa upp sig.

Efter tävlingen i söndags med all spänning blev jag så otroligt tävlings sugen själv, även om det inte gick bäst sist då det var noll koll på basse. men fan va jag vill göra något åt det och komma långt, jag vet att trots att han knappt tävlat i Sverige innan ( bara jag som tävlat honom i SV) så har han tekniken att komma långt. han är en jävel på att hoppa, och så fort vi får ihop ett bra samarbete kan vi gå långt. fett sugen.


Nu sitter jag och lyssnar på Peters låt, härliga musik. nu ska jag rínga min låtsasfar och pressa honom lite, jag är körsugen och vill ut med bilen! har ju faktiskt inte jääätte långt kvar tills min 18års dag och jag vill ta mitt körkort snabbast möjligt!
så ha de gött så hörs vi, pöss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera bloggfan! hahaha

2009-05-24 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0