andra maj wha

nå, vad har hänt sen sist? sol - värme, vänner, stan, shopping, fest, kärlek/känslor och jobb.
"jag vill bara ha mer av dig", alltså det stämmer - då och då. du har en tendens att göra mig osäker, och jag tror inte du förstår det själv eller gör det medvetet. och jag överanalyserar allt när det egentligen inte betyder ett skit. det är min dåliga sida.
ge mig bara något. vad som helst, säg vad som helst. jag vill veta.

en viss person har tagit kontakt igen, kom lite som en chock när han sa att han ville ses. men jo varför inte? känns dock lite som ; ah nu har jag tid, ses?. överanalysering igen, men kan ju faktiskt stämma - right?



"She whispers some words
That damn near made my toes curl
She said she's got that
That I have never seen before
And if I get the taste
I'll be coming right back for more

And that's when I noticed
People are watching
But we don't care
The way I am touching your body
Cause we don't care"

okey. valborg och jag försov mig till skolan och valde helt enkelt att skita i den och dra in tidigare till göteborg, helt rätt. göra sig iordning med fina drinkar hos Nordeke gillas otroligt. åkte in o mötte simon och sofia i stan för att springa fort som fan till patrillebussen.
Grilla hos john stod på schemat och det var riktigt lyckat, hade jag vetat hur kvällen skulle slutat skulle jag inte ha åkt från partille. hade vart bäst, för allas skull.
men tack Mats för en bra fest! för början var riktigt rolig.
dagen efter mådde man otroligt bra med tanke på gårdagen, och jag har en störd tendens att vakna tidigt när jag druckit alkohol - fattar inte grejen. Men jag var först upp så jag gick ut och la min i den underbara solen och fick ett samtal från Kevin som undrade om jag skulle med hem och visste skulle jag det, palla 1½ h hem på en bakisdag. men det var väl inte heller smidigaste bilresan så kanske bara var tiden som var positiv där, och camilla får tycka jag är hur tråkig hon vill <3

lose yourself.

idag har jag jobbat tidigt vilket betyder att jag inte kunde festa igår, kanske inte var speciellt pepp på det heller men hade ju vart kul att göra någonting, så sebbe kom till mig och vi kollade film och bara tog det lugnt. gilla läget.
fick lön idag haha, för två ggr - 1050 :- ändå gött. börjar redan nu att spara till napa YES.

nu ringde sofie, ville ha med mig till angered igen.. hah, jo hade vart nice men imorgon kl 08.00 börjar jobbet igen va. så de va la änna lite synd, får bli nästa helg. har fått veckor för sommaren nu för er som vill ha med mig i era planer (detta är en självklarhet för camilla bla ;) haha )
V. 27, 29, 30, 31, 33.
gillar att jag kommer jobba 5 dagar i veckan i tre veckor ^^. det är min sommar det. och ja jag vet att jag är en tönt men jag ser fram emot den 11 juni, då syster slutar skolan för det är det enda jag har planerat framöver just nu känns det som.
åka ut med båt till mysig Ö och grilla o tälta med några från hennes klass, gillart (Y)

nu ska jag drömma vidare och dreggla till Life Of Ryan, rawr.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0