3 november

sådär mina vänner, nu är jag här igen.. vet inte vilka ni är som läser men hoppas att det iaf är någon när jag faktiskt anstränger mig och skriver ett par rader!

det har som vanligt hänt en del, både bra och dåliga saker! jag hade tex. den sämsta dagen i mitt liv hittills häromdagen! den involverade melissa, lillebror, mor och exet. fy vilken dag.
men det som annars hänt sen sist är väl krogen, vänner, extremt lite ridning och skola! Vi har varit på sticky och haft en grym kväll och på halloween hade jag ingen ork kvar efter allt festande under lovets gång så jag åkte ist till v och kollade film och tog det lugnt. helt rätt val för min kropp, så hann jag varva ner innan skolan skulle börja igen med.

skolan har tagit fart redan efter två dagar och jag börjar tyvärr tröttna på den grafiska designen, jag saknar mina fotolektioner! jag har däremot börjat snacka med en fotograf som kanske behöver hjälp och förhoppningsvis blir jag den som hjälper honom med hans arbete!

skoltrött som jag är kunde jag inte längta mer efter studenten, men så tänker man på alla äckliga uppgifter som står ivägen, men tänk att efter detta halvåret är det slut. på riktigt! det känns ändå lite overkligt efter alla år av slit.. läskigt.. jag menar, man är så van! van vid att alltid tvingas upp tidigt för att slänga sig på bussen till skolan för att sitta i ett skitet klassrum och höra en lärare babbla på om något helt ointressant.. åh, kära student!



jag är så glad, för mina fiiina vänner! im blessed. de är mina änglar och jag älskar dem högt, de förgyller min vardag och gör den värsta höstdag till den bästa ♥
dock saknar jag min henrietta, för längesen jag såg min äldsta vän! men hon vet vart hon har mig, alltid kommer jag finnas här för dig min vän. samma för dig camilla!
har hört att jag är en bra vän, hoppas det stämmer.
har även hört att jag är världens sämsta människa, av en jag en gång älskat av hela mitt hjärta.. det känns ju tungt att höra, men jag förtjänar det. förlåt sebastian.

-

vet inte om jag har någon ny bild till er, äsch de finns på facebook. ni får nu istället en bild på den jag saknar mest just nu.


baby jag lovar att komma och hälsa på dig snart, love u!!!

blev visst tre, men puss på honom och puss på er tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: h

<3 minns när ni precis hade fått lillkillen, han var så liten då! busig med, skulle jämt attackera oss när vi låg och shteekte i solen på baksidan av er tomt! det var tider det.

2009-11-04 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0