15e oktober

Det händer mycket på två veckor... men kommer verkligen inte orka skriva allt!
kan nämna lite om när vi fick besök från helsingborg(helgen innan 18) och MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!

2 oktober,
jag, sofie och rebecka styr vår väg mot staden för fest med några de två trollen kände som jag mött i ayia napa. kvällen slutar med krogen, helgen innan 18 fyllda och en otrolig kväll måste jag säga. planka in på chez och sen glida in på park lane med chez bartenders och få gratis dricka är inget att klaga på! efterfest hos bartenderna från chez och vi var hemma 07:30 när vi skulle upp och fotat 07:00, lyckat... men kvällen va inte illa!


helgen efter råkade ju jag fylla 18, och dagen efter mig fyllde camilla. vi slog våra kloka huvuden ihop och anordnade en lokalfest på axel dahlströms torg, en fest som hette duga!!
det var middag för de närmsta innan alla andra kom, mysigt och god mat o dryck. även presenter!! jag är tack vare camilla, helena och sofia numera stooolt ägare till den snyggaste madrid- longboarden som finns! den är min nya kärlek!!! Ska döpa henne snart men har lite problem med vad jag ska välja för namn, help me?
fick även jättefina presenter av dem andra, tack så hemsk mycket för dom !

själva festen var helt underbar, nästan alla av mina fina vänner var där och sjöng för mig vid tolvslaget! Något jag sent kommer att glömma! ♥  tack även till Mats som DJade !
på lördagen, min födelsedag blev det krogen! chez, keybar. en halvlyckad kväll men det kommer fler tillfällen att ta igen det på!

 lite om skolan, vi har nu APU (praktik) och jag har hamnat med en grupp innehållande fyra killar. det är inget fel på dem, det råkar bara vara så att tillsammans lär vi inte få ett skit gjort!! vi har nu haft en vecka och har en vecka kvar, utan att vi ens suttit ner ordentligt och disskuterat vad vi ska göra. sug.

klippte ju raklugg för ett liiitet tag sen, men har redan tröttnat och snedluggen är tillbaka!


FREDAG IMORGON
och idag har jag beställt tågbiljetter till helsingborg, tänkte hälsa på Robert och hämta tillbaka min tröja som han "råkade" få med sig från götet sist han var här. men ser fram emot att se helsingborg då jag aldrig vart där, och det verkar bli fest med så man klagar ju inte..
jag och patricia har vart på gymmet idag med, i två tuffa timmar slet vi på gymmet men fan va skönt det var! jättekul att hon följde med mig och nu har vi gjort ett schema som vi ska följa varje vecka så vi är snygga och slim'a till sommar '10 :D frida har också sagt att hon vill vara med och då blir det ju inte bättre!

imorgon, fredag = helsingborg.
lördag = hem från helsingborg för att senare träffa upp en gammal bekant.. tro det eller ej men jag och nadja har tagit upp kontakten!
Det hela började med att jag skrev ett brev några dagar innan min 18års fest och förklarade hur jag kännde över allt vi gått igenom och jag skrev att jag saknade henne. så nu har vi bestämt att hon, jag och henrietta och kanske isabella ( det gamla gänget ) ska ses på lördag för gamla tiders skull. förhoppningsvis prata ut om vad som egentligen hände och ta igen all förlorad tid. tre år är en lång tid....

KISS ♥
ps. alla bilder från festen finns på facebook. d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0