20 oktober

tisdag idag mina vänner, helgen har varit lagom blandad!
som jag berättade åkte jag till helsingborg på fredagen och att sitta ensam på ett tåg i två h var inte det roligaste, men tack till daniel som lånade ut sin feting ipod till mig så jag hade tons of music att lyssna på!
kom fram till hbg och möttes upp av R för att sedan återgå till "fest" i han och hans bror J's lägenhet, tåget gick 11:53 nästa morgon men hade gärna stannat längre. var nära på att missa mitt tåg hem men det orkar jag inte berätta om.

kom hem vid 15-16 och efter att ha gjort sig iodning skulle jag hem till nadja för att tillsammans med H umgås och ta igen förlorad tid. tre år gick inte direkt att ta igen på en kväll så förhoppningsvis ses vi snart igen.
efter att miss. H kommit x antal timmar för sent (vem är förvånad?) stannade vi och umgicks i någon timme, sen drog vi i till krogen. Denna gång i kungsbacka där jag aldrig vart förut och mingel, kvällen var KAOS men det var kul att se ansikten man kände igen ute.  kvällen slutade med att H slaggade hos mig och söndagen var den lääängsta någonsin. åkte och höll P sällskap på jobbet, tog l-boarden då det var toppenväder!

har kommit fram till ett namn nu !  Hon blir min Melissa ♥

igår var hoppträning och det gick väl sådär.. skrev upp mig på fredag igen då KM snart är och då tänker jag vara tränad.


hör av mig när jag har något att säga,

K I S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0