29 september

tjääna,
tisdag idag och tänkte berätta lite om danmark som vi var i i lördags!

fast jag börjar med dagen innan...
det skulle blivit middag hos frida som slutade med att jag hann vara där i en halvtimme, men inte brydde jag mig för det så jag groggade ändå! Dock utan resultat.... svårpåverkad som jag blivit. suger.

Men lördagen:
alarmet satt på 05:00, uhh.. och det var inte lätt att gå upp då man vart dålig med att lägga sig tidigt kvällen innan men man såg ändå fram emot dagen :)
06:15 tog vi bussen från fiskebäck och då var vi äntligen påväg ! :)

mötte upp sofia på centralen och på med ögonbindeln! buss i fem timmar men redan efter tio min tog vi av ögonbindeln igen..
väl framme i DK virrade vi först runt lite på centralen för att ta ut pengar o hitta safetyboxar.. men efter ett tag var vi ute på Ströget och shoppade! Riktigt mysigt :)

Efter ett bra tag i alla affärer och bara en fickplunta (rosa) inhandlad satte vi oss och tog en cider på en uteservering. Sen bytte vi café och där började det vilda, vin, öl och shots. behöver kanske inte säga mer....

efter en trevlig middag på ett dyrt ställe styr vi mot Hard Rock som avslutade vår kväll finemang! och så snart som pengarna rullar in igen sticker vi tillbaka över natten och festar vidare! .. då är man tom. 18 fyllda ;)


EN OCH EN HALV VECKA KVAR! wohooo... !!  inte illa :D  har fixat en hemlis till den 11e idag med men mer säger jag inte då jag vet att min syster är en trogen läsare av min blogg ;*


tror det var allt för denna gången och återkommer helt enkelt då jag har något att dela :)

KISS ♥

Kommentarer
Postat av: blöö

men kebabrulle, du vet ju att jag läser ditt svin! haha

2009-09-29 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0