11e januari '10

tjohooo mina vänner!
det är en nyduschad, nytränad och hungrig emelie som sätter sig för att skriva ett par rader innan jag ska plugga o hjälpa mami med disken. tänkte kolla lite på 2½ men med men det hinner jag nog inte, det känns lite konstigt astt skriva här utan att riktigt veta vad jag ska säga haha.
det är inte långt kvar i skolan nu, jag börjar bli nervös och om inte annat stressad.. känns overkligt att skolan snart är slut o att jag aldrig igen ska behöva gå tillbaka. men jag kommer faktiskt sakna LBS, myysiga LBS! alla roliga stunder man faktiskt haft på den skolan. men tillbaka till verkligheten så är veckan packad med plugg som verkligen måste göras om man ens kan börja tänka på en student, och jag ska börja nu! men först käk, så vi hörs väl av!
puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

It's aliiiiiive! :)

2010-01-11 @ 21:37:11
URL: http://potatisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0