12 januari

tisdag idag och jag missade en lång dag i skolan då mitt imunförsvar svek mig, segt att missa 6 h grafisk design, då hamnar man efter.

jobbade ju på åsa hembageri i somras, och har under hösten varit på o sagt att jag gärna jobbar om jag behövs. men uppenbarligen har jag inte behövts, så igår kom mamma hem och sa att hon numera känner chefen för Mc Donalds i frölunda, kungsmässan, kungsbacka och freeport. de behövde tydligen nytt folk så jag svalde min stolthet och skickade mitt CV o ett personligt brev, nu är jag desperat efter pengar om jag ska ha råd med allt som bal och studenten heter..

patricia och frida har dragit sin kos till gävle, det gjorde dom igår o jag saknar dom redan. det känns, tomt! tur att dom kommer tillbaka på torsdag :)  men kan tänka mig att dom har det fett, så dom får allt berätta allt när dom kommer hem! :)

sitter o kollar på biggest loser nu, och känner hur långt jag halkat efter o hur längesen det var jag va på gymmet - och skäms. fan att det skulle bli såhär, nu får det bli skärpning. så från och med på torsdag ( när mina gympartners kommer hem igen) blir det andra bullar! vi ska vara fit till sommaren, man måste vara snygg till studenten o balen sådeså!

nu är pausen slut så vi hörs, nu har jag ju ändå blivit bättre på att uppdatera med! duktiga jag :D

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0