7e januari, i shoot and bang bang

herrejesus
vad jag är dålig på att skriva här.. skäms nästan lite.. skrev för sjutton här senast 3e november o nu har det tom. hunnit bli ett nytt år, hejhej o välkommen 2010!
nyår spenderades hos mikaela keinander o det var en bra sådan, inte som man tänkt sig men det blir det väl aldrig haha.

jag har haft det ganska jobbigt sen sist, men på samma gång sjukt bra.. konstig kombination? japp.
v vs. s
jadu.. vart den historian tar vägen låter jag ödet bestämma..

sibbe rycker in i lumpen nu den 18e, o jag är lika orolig som en mor för honom. visst det behöver inte vara livsfarligt men efter vad som hände halvbrorsan är jag på min vakt angående lumpen.. är ju rädd om honom o vill inte att något ska hända. usch för att behöva oroa sig.


det ligger sjukt mycket snö på marken. jag älskade årets julafton, det låg snö på marken och det har det inte gjort sen jag var liten! lycklig var jag när jag för en gång skull kollade kalle anka med pappas sida av släkten! love 'em.
på tal om pappa, han ska bli skåne- bo.. känns väl sådär. eftersom vi redan ses så sällan känns det bara som vi kommer glida irån varandra, men samtidigt tror jag att det finns en chans att det för oss närmare varandra. vi får väl se hur det blir..

jag har haft ett långt skönt jullov, och när skolan började idag o klockan ringde 0630 var jag för lat för att gå upp, så bra var jag haha. men imorgon ska jag till skolan och träffa mina klasskamrater, någon jag saknat speciellt är Sofie , min sköna böna! skärpning på oss, som vi lovar saker utan att hålla dem!

nu orkar jag inte skriva mer, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller egentligen.. tror jag skriver så mycket per inlägg för att jag skriver så sällan.. och för er som läser ska jag verkligen försöka bli bättre på att uppdatera!
för skoj skull, en bild från nyår!
therese, emma (min nya fina vän från kroatien!), emelie & filip.

puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0